Powered By Blogger

duminică, 6 decembrie 2009

Pentru "anonim"...

Scumpa mea,prostia ta este nemarginita.Ti-am intins o capcana si in ea ai picat...simplu...erai singura care avea sa afle ca ma fac blonda:)) Esti chiar amuzanta dar daca tot ai ceva de spus de ce te tot chinui sa-mi scrii pe blog si sa-mi faci in clar care-ti sunt frustrarile.Stii bine unde stau...poti sa cobori oricand si sa discuti ca o femeie,nu ca o pustoaica ramasa fara jucarii...simpatico! Orice prostie ai inventa acum prin care sa-mi spui ca nu ai idee despre ce vorbesc, e total absurd.Stau si-ti citesc aberatiile de ceva timp si trebuie sa-ti marturisesc...ma amuzi teribil,atat pe mine cat si pe iubitul meu. Incerci prin fel si fel de porcarii sa-ti atingi scopul...si dai gres de fiecare data.Oamenii pe care-i crezi "complicii" tai ,te dau de gol,iar cei care-ti pareau prieteni,ne povestesc cu groaza comportamentul tau iesit din comun si lipsit de respect pentru cei care au dobandit un nume si o pozitie prin munca si nu usi trantite cu atitudinea unei domnisoare care crede ca ii se cuvine.Invata sa-i respecti pe cei din jur,si mai ales pe cei care au muncit si muncesc pentru ce au si poate o sa ajuni si tu cineva fara sa mai pupi in fund pe ici de colo...Pe mine una,ma lasa rece prostiile pe care le scrii,putin imi pasa de existenta ta,dar pentru tine e tare pacat ca de la o varsta asa frageda,sa te calci in picioare doar ca sa ramai in Capitala.

4 comentarii:

Sorana Darclee spunea...

Scuze din greseala am respins comentariile voastre.Pentru cine mi-a scris ca vrea poze...foarte curand o sa postez poze noi.
Pentru "o cunostinta" sunt directa si poate este un defect pentru cei care prefera zambete protocolare.Am avut un Mos Nicolae extrem de frumos,iti multumesc frumos si iti doresc sa ai un sfarsit de an minunat si sa te bucuri de toti cei dragi.

Anonim spunea...

Buna Sorana! am dat din greseala de blogul tau...si ma bucur....ti-am "lecturat" toate postarile....
E ciudat cum simtim nevoia de a patrunde in viata altora, poate din curiozitate, poate din lipsa de ocupatie dar in cazul meu am nimerit bine...
Nu stiu cat o sa intelegi din comentariul meu...poate aveam nevoia sa vb cu cineva strain sa zic asa...cred ca fiecare are nevoie sa se rupa un pic de realitate cateodata...oricum frumos blog...si multa bafta in continuare.

Anonim spunea...

Soarana,dc nu ai scris nimik despre cum a fost la "reuniunea"trupei ASIA,pt mine a fost un moment destul de emotionant,sa va vad din nou impreuna...recunosc nu am fost "cel mai mare" fan dar erati in top5.U,ai fost favorita mea din trupa..Tin minte,o emisune de pe atomic,File de Poveste paraca i zicea..si irina,zicea ca din primi bani care iai castigat cu trupa ti ai luat creioane si carti de colorat....
in fine...a fost demult..
dc nu Pui Accentul pe S-ul din asia,si spunene mai multe din acea perioada...
kisses &hugs

andrada spunea...

Cand am aflat de emisiunea la Happy Hour ...eram in al 7-lea cer...eram atat de fericita parca as fii un copil si as primi o acadeua...
In fine,,,erai si vei ramane preferata mea pentru todauna...A.S.I.A. A FOST UN MOMENT CULMINANT PENTRU CA DE ATUNCI IUBESC MUZICA ROMANEASCA, DATORITA TIE SI A FETELOR,MULT SUCCES:*