Powered By Blogger

duminică, 20 decembrie 2009

Ganduri de Craciun


Stau in sufragerie,ascult ProFm Xmas,imi e cald si bine.Numai cand ma gandesc cat de frig e afara si mainile imi ingheata pe loc.Dar sunt insfarsit acasa si savurez o cana de cafea fierbinte,cu scortisoara,vanilie si rom...home made.Delicios.
Parca imi e dor in fiecare iarna de anii copilariei, cand frigul nu conta...numai sa ninga.Sa fac un om mare de zapada, sa fac pierduta cate o cratita din bucataria mamei pentru palaria omului si la sfarsit sa-i las amintire fularul meu. Acum, imi place iarna doar pentru Craciun. Frigul ma scoate din minti, ma infofolesc ca un mormoloc si abia vad pe unde merg. Sa circul cu masina, e un adevarat test de perseverenta si perspicacitate. Incerc ce ceva ani, de cand am permis de conducere, sa pricep ce se intampla cu soferii cand ploua sau ninge. Se produce o panica totala, fiecare coteste pe unde apuca, blocheaza intersectia...si uite asa in loc sa petreci mai mult timp cu familia, cu prietenii sau la cumparaturi, stai blocat ore si ore. Ai spune ca macar de Sarbatori ai ce sa privesti. Luminitele frumoase din oras si vitrinele decorate...parca nu si anul asta. Bucurestiul e oribil impodobit, siruri intregi de beculete arse, un brad iritant de chicios. Orasul a fost parca impodobit de fiecare locuitor cu ce avea prin casa.
Am fost in schimb impresionata de initiativa din parcul Cismigiu. Foarte frumos luminat, casute din lemn de unde cumperi turta dulce si vin fiert. O replica destul de reusita a Targului de Craciun din Viena.
Nu am avut inca timp sa facem bradul si sincer nici cumparaturile dar marti ne-am rezervat intreaga zi pentru noi, pentru pregatirea unui Craciun perfect. Am "ochit" cadourile perfect pentru iubitul meu si abia astept sa le asez sub brad cu mesajul; "A se deschide numai de Craciun".
Sunt extrem de fericita,zambesc de cateva zile fara incetare, visez numai povesti frumoase. Au loc numai intamplari fericite si ca prin minune orice problema se rezolva. Craciunul e magic!

6 comentarii:

Anonim spunea...

De unde sa incep...sa ti urez din tot sufletul Sarabatori Fericite!!!!!
Un Craciun Magic asa cum iti doresti alaturi de persoanele tie dragi. iti multumesc ca ma i vizitat si mi-ai lasat si coment,iti multumesc ca ai scris despre "reuniunea trupei"iti multumesc ca esti atat de simpla,si nu ti ai ignorat cititorii...cred ca ai un suflet minunat...multa sensibilitate rezida din ceea ce scrii,cred ca tu ai ceva ce le lipseste multora din lumea voastra...
profunzime si multa umanitate.
Apropo de filmul Avatar,sper ca sapatamana viitoare sa ajung la cinema sa-l vad.Sper sa mai tinem legatura atat cat timpul iti permite,,iti doresc inca odata Craciu Fericit si sper sa gasesti in aceste zile nu doar Craciunul ci si o parte din copilaria...ta!te pup
Ps=daca tot mi ai recomandat un film ,astept sa-mi recomanzi si o carte..Ia m scris Mosului sa mi duca o carte dar nu i-am specificat si un titlu...:)

Sorana Darclee spunea...

Ador cartile.Sunt spectaculoase si lumea pe care ele ti-o ofera este fantastica de fiecare data.Sunt un mare fan al literaturii ezoterice si sincer iti recomand s-o explorezi.Iti dau un titlu simplu pentru inceput si daca te descoperi fan o sa te captiveze pentru totdeauna."Viitor cu cap de mort" de Radu Cinamar este una dintre favoritele mele...dar sunt foarte multe.Incearca si daca iti place o sa-ti recomand si altele.In afara de literatura ezoterica,iubesc istoria si sunt un mic documentar in ceea ce priveste al 2-lea Razboi Mondial.O sa descoperi o legatura foarte mare intre lit. ezoterica si tacticile de razboi.:) ma opresc aici, pt ca as putea discuta despre asta zile intregi.Te las sa savurezi cartea si astept parerea ta despre ea.
Iti multumesc pentru cuvintele frumoase...Un Craciun magic si tie!

Anonim spunea...

ms mult...maine am so caut,pana atunci am inceput sa o "rasfoiesc"electronic...pare interesanta,sincer ,ma asteptam s a mi dai niste titluri de romane "siropoase"...sa u poate ceva aventura....
e cam tarziu,,nici u nu ai somn?
kisses and hugs

Sorana Darclee spunea...

Romane "siropoase",eu ,in nici un caz.Nu stiu de ce dar nu-mi plac,desi ma consider o persoana romantica ...prefer sa traiesc povestea mea de iubire si sa o savurez. Sunt total opusa infatisarii mele, de femeie pisicoasa si destul de superficiala.;)Cred ca am fost barbat in alta viata :)).
Te pup.

andrada spunea...

barbat...cetare...cine stie...poate ca da...in fine...sincer mie numi arde de carte,eu daca e refer cartile legate de geografie, o ador...
te pup

Yanna spunea...

Sărbători fericite, Sorana!