Powered By Blogger

marți, 22 decembrie 2009

Avatar


Zile trecute am fost la film. Gasesc destul de rar timp pentru luxul unei seri atat de relaxante dar sunt mai mult decat incantata de filmul pe care l-am vazut. Avatar. Sincer, detest S.F.-urile insa este cel mai tare film pe care l-am vazut vreodata. Am inteles ca numai efectele speciale au costat in jurul a 300 de milione de dolari si lucreaza la el de cativa ani, pentru descopereau de fiecare data noi moduri de a upgrada efectele. Nu iti spun mai multe pentru ca nu vreau sa-ti stric surpriza dar TREBUIE VAZUT!

5 comentarii:

Anonim spunea...

buna Sorana,sper sa ajung s al vad si eu ...cat de curand,chestia e ca eu trebuie s amerg in timisoara k s al vad..apropo e 3D?sa u doar are efecte speciale?
care nu necesita acei ochelari?XOXOX

Sorana Darclee spunea...

Te pup Florin.Da ,e 3D.Prima data cand am auzit ca e 3D si dureaza 187 de minute, m-am temut ca o sa-mi fie rau, dar efectul 3D este foarte bine facut si nu are multe elemente care sa "zboare" spre tine. Asadar este relaxant.

Anonim spunea...

buna Sorana,ai terminat de impachetat cadourile celor dargi??:)
vreau sa fiu printre primii sa ti spun ,Sarbatori Fericite!Mosu sa fie darnic cu tine,sa ti daruiasca tot ce ti doresti....
Kisses&Hugs

Sure spunea...

Buna Sorana, nu cred sa iti aduci aminte de mine. Sunt fata lui Adrian Tabarcea si de mica am fost un mare fan de A.S.I.A. si am mers la concerte.

Ne-am cunoscut acum foarte mult timp si ultima oara cand ne-am vazut cred ca a fost acum vreo 9 ani.

Eu acum stau in Spania (de 8 ani) cu mama si sotul ei si am dat fara sa vreau peste blog-ul tau. M-am surprins pentru faptul ca ai asa ceva si scri la cat de putin timp ar trebui sa ai.

O sa citesc din cand in cand ce mai scrii, chiar nu stiu nimic de ce mai este prin Romania.

Sper ca totul sa iti mearga bine, sin cate am citit asa cred.

Si despre Avatar, eu am fost de 2 ori la cinematograf sa il vad, este unul din cele mai mari filme care le-am vazut in ani de zile.
Dupa 12 ani de productie, trebuia sa lase urma.

Mai trec pe aici cand pot sa citesc daca nu te deranjeaza si scuze pentru cat de mult am scris.

Multi pupici, Irina

p.s. Scuze daca mai am greseli la scris dar nu prea vorbesc cu nimeni in scris din Romania si am uitat foarte multe.

Sorana Darclee spunea...

Irina ,ma bucur ca mi-ai scris si crede-ma nu ai de ce sa iti cer scuze,imi face placere sa citesc.scrie-mi ori de cate ori simti nevoia.Ma bucur sa aud de tine...cat despre Romania...nu ai pierdut absoult nimic.Te pup si ne mai auzim.