Powered By Blogger

sâmbătă, 19 decembrie 2009

Intalnirea A.S.I.A....dupa zece ani.



Buna ziua,in primul rand. Intai o sa-mi cer scuze ca scriu atat de rar, insa timpul nu-mi prea permite zabovitul in fata laptopului,pe langa faptul ca atunci cand ajung in fata "vechiului meu prieten" imi trec sute de ganduri prin minte....asa ca o las mereu pe alta data. Azi in schimb, un comment m-a ajutat sa-mi fac putina ordine in minte, (multumesc Florin) si incep cu data de 1 decembire, intalnirea trupei A.S.I.A.
Trebuie sa le multmesc prietenilor de la Happy Hour, Ioana si evident Catalin Maruta pentru faptul ca s-au gandit la noi si ne-au invitat in emisiune intr-o zi atat de importanta.
Am avut emotii intrega zi...pe Anca o mai vazusem la mine in emisiune...neschimbata.La fel de dulce, cu un ras molipsitor, vorbeste la fel de tare si e incredibil de frumoasa.
Anemona mi-a fost intotdeauna tare draga si s-a transformat intr-o femeie delicata cu un simt al umorului foarte fin, rafinata si imi permit sa spun o frumusete castelana.
Irina avea sa fie punctul culminant.Nu am facut niciodata secret din faptul ca in toti anii in care am fost colege si prietene, ne venea destul de des sa ne tragem de codite.Amandoua aveam personalitatea foarte puternica si eram extrem de incapatanate.Cum nu renuntam la ideile noastre,se instala o cearta de toata frumusetea...motiv pentru care multi ani nu ne-am vorbit.
Dar cand eram prietene, ne-am fost alaturi in cele mai dificile momente si recunosc faptul ca eu am trecut prin momente delicate.Intr-un timp foarte scurt s-au stins din viata unele dintre cele mai dragi persoane mie, bunica mea, verisorul meu si apoi prietena mea cea mai buna.Irina a fost mana de fier care ma tinea in aer cand sub mine era prapastia.Realizez ca imaginea ei se conecta imediat la durea insuportabila pe care o simteam si dorul nebun de a nu-i lasa sa plece...probabil a fost cel mai puternic motiv pentru care am dorit sa nu o mai vad si totusi...imi lipsea teribil.
Irina.Vorbeste enorm.Pentru ea era deajuns sa nu ma vada trei ore ca sa rosteasca 300 de cuvinte pe minut...fara aer...dar acum dupa 5 ani.Incredibila persoana, enervant de frumoasa, parca nu a trecut nici o zi peste ea.
Intalnirea a fost de poveste.Am depanat amintiri, am ras de noi, de felul in care aratam, de lucrurile pe care le faceam si nimic nu era schimbat.
Irina a ajuns prima,cum facea mereu.Ca sa iti atraga atentia cand vorbeste se foloseste de un deget cu care te impunge la mijloc.Are acelasi tic verbal; "fata fii atenta"...de parca ai putea sa nu o auzi.
Ancuta,radea fara oprire si o entuziasma intalnirea ca pe un copil o jucarie mult dorita.In timp ce repetam imi spunea cu ochii stralucind de fericire;"nu-mi vine sa cred,suntem din nou toate patru".
Ane,era la fel de rezervata si strecura cate o glumita sau cate o remarca dulce care starnea hohote de ras.Cu aceasi voce suava imi spunea;"copile,ce dor mi-a fost de tine". Si cum sa nu-ti vina sa lacrimezi de fericire cand dupa atatia ani,constati ca nimic nu s-a schimbat,nimic nu s-a pierdut din lucrurile frumoase pe care le-am impartasit cu aceste fete...cand prietenia noastra era parca la fel de puternica.
Iar eu...eu am intarziat, ca intotdeauna (Irina daca citesti stiu ca te bucuri si spui"da' macar recunoaste).Abia asteptam sa le vad, sa le strang in brate, sa vad cat de mult s-au schimbat.Pana sa deschid usa, a venit Ancuta spre mine, cu parul " in flacari" (era la machiaj si isi tapa parul).Gesticula, radea si mi-a spus; "nebuno ai intarziat".Cand am deschis usa,Irina.M-a pupat si nici atunci nu a putut sa se rezume numai la pupat, vorbea in acelasi timp; "nebuno iar ai intarziat, tot asa ai ramas"...si in timp ce o strangeam pe Ane in brate, Irina, evident, continua sa vorbeasca.
Lumea abia se intelegea cu noi, pentru ca aveam multe de spus.Regizoarea incerca sa ne spuna pe unde sa intram, Maruta, cand intram, de la costume ne spuneau sa intram cu palariile pe cap....si uite asa din nou dupa atatia ani, pe unde era A.S.I.A. , se instala si haosul.
Inainte sa intram pe usa din platou, ne-am aranjat din nou in ordinea in care ne-am asezat atatia ani; Anca, Sorana, Irina si Anemona.
Ii multumesc din nou lui Catalin Maruta pentru faptul ca ne-a reunit, chiar si pentru cateva ore, cum spunea el, insa habar nu are ca a facut-o pentru totdeauna...ca prietene.
Fetelor va pup dulce, va imbratisez cu drag si va iubesc enorm din milioane de motive.
Iar voua, cei care ne-ati sustinut si ne-ati incurajat prin mesaje si iubire in toti acesti ani, va multumim ca existati.

19 comentarii:

Anna spunea...

nu ai idee cat de dor imi era de voi 4..de A.S.I.A....kt de dor imi este si de celelelate fete care impreuna cu tine au scris o poveste..o poveste frumoasa ce ne-a incantat copilaria...am crescut..cu A.S.I.A...am plans la plekarea vreunei componente si am ras de bucurie atunci knd A.S.I.A. se reintregea..Cand v-am vazut la Marutza(in reluare pe net)..ochii mi s-au umplut de lacrimi..mi s-au derulat in fata ochilor toate momentele frumoase..sau mai putin placute..intalnirile la studio..forumul"divele asia"..siteul..fanii..concertele..pozele..intalnirile cu bibi..cate amintiri.Sorana ma bucura foarte mult ce ai scris aici..mai ales despre Irina..ai scris asa frumos..:X:X:X..gata nu mai zic nimic ca in curand commentul meu o sa depaseasca postul tau.k imi vin asa multe cuvinte cand vorbesc despre A.S.I.A...

Sorana Darclee spunea...

Maya,ai scris tare frumos.Apropo,ai un nume superb. Te rog si te invit sa scrii oricand,oricat de mult doresti.Atat pentru mine cat si pentru celelalte fete este o onoare sa vedem ca am fost atat de iubite.Iti mulmumim.Te pup si revin-o ori de cate ori doresti.Te astept cu drag.

Bobo spunea...

chiar ma intrebam cand o sa scri despre trupa mea preferata ASIA si iata ca ai scris.Seara de 1 decembrie a fost una de vis pt ca v-am vazut pe voi .Nu-mi venea sa cred ca v-ati reintalnit toate 4 dupa atatia ani si ati cantat cea mai frumoasa melodie a voastra.Toate 4 ati ramas la fel de frumoase ca la inceput cu voci deosebite.Tare as vrea sa sa va mai intalniti toate patrui si sa ne mai cantai cateva melodii.Sorana esti la fel de frumoasa ca in totdeauna si abia astept sa te vad la tv cu o noua emisiune la fel de frumoasa ca celelalte.Te pup dulce si Craciun fericit alaturi de iubitul tau!!!

Amy Lee spunea...

Imi pare nespus de rau faptul ca nu v-am vazut.am crescut si inca mai traiesc cu voi, cu melodiile voastre care parca nu demult imi incalzeau sufletul.Imi amintesc cu bucurie prima data cand v-am vazut...mi-as fi dorit atat de mult sa va vad in realitate, incat pana si dorinta mea s-a pierdut.Nu-mi ramane acum decat sa-mi amintesc cum au fost acesti ani,cum imi imaginam ca va veni vremea cand va voi cunoaste.Am invatat ca exista anumite lucruri pe care nu le poti avea, insa ele mereu vor face parte din tine.A-ti fost cea mai frumoasa iubire pe care am trait-o,singura alinare si mereu acceasi fericire.Va multumesc pentru toti acesti ani,pentru toate aceste melodii care m-au calauzit in tot acest timp.Nu va voi uita niciodata!

Sorana Darclee spunea...

Ammy,cineva m-a invatat sa nu renunt niciodata la visele mele,oricat de mult mi-ar lua,oricat timp ar trece...in felul acesta poti sa cerni dintre o mie de dorinte care raman cele mai putrnice...Intr-o zi ele devin realitate.Sfatul meu e sa continui sa crezi in lucrurile pe care le doresti,nu ma refer acum la intalnirea cu noi,ci iti spun din propria experienta...tot ce mi-am dorit,sau aproape tot,a devenit realitate.Pentru restul am timp,fiind ca timpul decide cand e mai bine sa le primesc.Te pup si te mai astept pe blog.

Amy Lee spunea...

Stii, nu vreau sa par sentimentala,dar acum ca am reusit sa vorbesc cu tine,mi se pare un lucru incredibil.Acum 5 minute am gasit o revista cu voi, cele care a-ti fost si ma gandeam asa sa vad daca mi-ai raspuns.Si uite ca Da.Iti voi ramane mereu alaturi,indiferent daca vei mai fi in showbiz sau nu.Ai grija de tine.te pup!

Alexander spunea...

Felicitari pentru reunirea de 1 decembrie.Am ras foarte tare cand ai zis ca ai racnit , si nu ai cantat.Mie nu mi-a s-a parut asa chiar mi-a placut cum suna vocea ta ai un timbru vocal foarte frumos.Sarbatori fericite :*

Sorana Darclee spunea...

Da am afirmat ca am racnit si nu am cantat si asta pentru ca sunt ani considerabili de cand nu am mai facut canto sau vocalize.Un cantaret trebuie sa-si mentina vocea prin exercitii nu lalait prin casa sau in dus.Sunt corecta si recunosc faptul ca vocea mea e destul de ragusita acum din cauza lipsei de practica.Iti multumesc oricum pentru compliment.Sarbatori magice si te mai astept pe blog.

irina nicolae spunea...

Te pup cu drag si iti multumesc pentru cuvintele frumoase pe care le-ai scris,si as vrea sa cred ca fiecare dintre noi a fost la fel de emotionata...
Sunteti si veti ramane o parte din sufletul meu...
Iti doresc Sarbatori cu bine,dar oricum ne vom auzi de Craciun...ca doar stii cat imi place sa vorbesc...

Cu multa dragoste,

O alta parte din tine,IRINA...

Sorana Darclee spunea...

E 7.55,dimineata.Abia imi tin ochii deschisi si incerc sa ma incalzesc si sa ma trezesc cu o cafea. Dar se pare ca mesajul tau chiar a reusit sa fie cofeina mea pentru dimineata asta."Stii ca-mi place sa vorbesc mult"...hahaha, DA STIU.
Te-am sunat ieri dar aveai tel inchis.Am o idee fantastica si sunt sigura ca o sa te incante.
Te pup dulce si despre Sarbatori, iti spun eu la tel toate cele magice.

Bobo spunea...

ce bine ca are si Irina acum blog !.Mai ramane sa isi fac blog Anca,Alina,Ianna si Anemona si toata trupa A.S.I.A ar avea blog si toti fani ar putea conunica cu toate fetele.Te pup dulce Sorana,abia astept sa mai srii pe blog si Craciun fericit :-*

Anna spunea...

soranel..sunt anna morosan(maya)am vazut k te-a derutat "numele meu de alint";))...scumpa scuze k nu te-am sunat de craciun,dar nu mai am minute:(..asa ca iti urez acum sarbatori fericite iar anul ce va veni sa fie plin de bucurii si tot ceea ce iti doresti sa ti se indeplineasca..si poate anul viitor ne intalnim si noi k nu te-am mai vazut de 10000000 de ani..
PS.ma bucura foarte mult commentul de la irina..eram asa moracanoasa si knd l-am citit m-am luminat..am fst foarte fericita..te poop irina..si imi pare rau k am pierdut orice legatura cu tine:((..sarbatori fericite si tie (dak citesti comm;))

andrada spunea...

cand v-am vazut la reluare pe net...mi-ati incalzit din nou sufletul ca de fiecare data cand v-am vazut la tv, in revista sau cand am ascultat si o sa continui sa ascult melodiile voastre de suflet...am fost poate una dintre cele mai inraite fana A.S.I.A. si a ta Sorana&Irina...sunteti toate foarte frumoase...dar voi 2 aveti ceva magic in voi...mereu cand ma uit la poze voastre....am o gramada...am mereu un zambet pe buze.
Ce as putea sa mai spun ca visul meu este sa ma intalnesc cu voi toate 4, din prima formula, sa pot sa ma bucur de voi, sa pot vb cu voi, autografe si poze...
app pe Ancuta am vazuto vara asta in portul Mangaliei alaturi de Ianna...ma tot apropiam de ele...insa aparatul de fotografiat mia facut fitze...ii sau terminat bateriile...dar ca paparazzi am fost...
Revenind la subiect principal a fost o onoarea pentru mine sa va vad din nou si sa fiu o fana voastra...ve-ti ramane mereu in sufletul meu.
Va doresc mult succes si sa fiti mereu iubite asa cum meritati..
Un an nou mai bun decat 2009 si astept sa mai intri Sorana pe mess.

Va pup dulce si incaodata multumesc ca ati existat.
p.s.odata cand v-am vazut in anul parca 1999 la tv intro campanie anti fumatul...de atunci v-am urmarit mereu, si odata am stat pana noaptea sa vad un concert cu voi cand eram in Constanta
Va iubesc si va respect...astept sa mai scrii Sorana, te pup cu drag, Andrada din Polonia

Anonim spunea...

Sorana, ati fost asa de frumoase atunci la Maruta...chiar a fost o surpriza foarte frumoasa sa va vad din nou pe toate 4 in vechea formula.

Bobo spunea...

Sorana, am o idee pt tine.Ce ar fi sa participi la Dansez pentru tine?Mi-ar placea tare mult sa te vad dansand .Te pup si abia astept sa te mai vad la TV.

PetrusEmanuelMihai spunea...

LA MULTI ANI ! Draga mea Sorana Darclee Mohamad vreau eu ca al trupei A.S.I.A.sa-ti spun cle mai calduroase sincere LA MULTI ANI multa
sanatate bucurie si fie ca visul pe care ti-l doresti sa se implineasca sa fie cat mai bun. Iti doresc ca in anul asta anul 2010 sa te bucuri din plin de tot ce ai si de ceea ce primesti.
Cu dragoste

Petrus Emanuel Mihai !

Daca vrei dar numai si numai daca doresti si te lasa sufletelul tau bun contacteaza-ma pe urmatoarele adresse de e-mail :::::

ID : petrus_emanuel08@yahoo.com
ID : petrusemanuelmihai@yahoo.com
Faceboock : http://www.facebook.com/profile.php?id=100000283858318
Blogspot : petrusemanuelmihai.blogspot.com
HI 5 : http://hi5.com/friend/profile/displaySameProfile.do?userid=473535568

Te pup ! Mult noroc in cariera ta !

Bobo spunea...

La multi ani Sorana!!!Tot ce iti doresti,multa sanate,mult succes in tot ce faci si sper ca 2010 sa iti aduca numai bucuri si tot ce iti doresti.Astept cu nerabdare sa te mai vad la TV sau daca vei scoate un album.Te pup si distractie placuta !

Teodora Maria spunea...

buna SORANA..ptr inceput..as vrea sa iti spun ca imi pare nespus de rau ca acesti INGERI ca voi au disparut din shobiz.insa nu am avut ocazia sa va cunosc oficial ci doar o singura dat vam vazut la Sala Polivalenta la gala JUDO daca iti aduci aminte ca ati fost invitate..dar ma bucur ca suntetii f deschise cu fani care va IUBESC cu adevarat.iar despre revistele de scandall..ca altfel nu am cumsa le spunn.IGNOOR total intelegi ce spun,si degeaba spui in fata tv ca nu bagi in seama u poate ca noua ne zici asa dar p partea cealalta suferi..,si credema ca mias dori sa iti spun mai mulltee dar nu p blog.asa si eu am o matusa care este actrita dar nu ii voi da numeleee..si ia zis ff multe despre tnTE PUP si SARBATORI FF FRUMOASEE..:):):):)si la multi ani ca este ziua ta in februarie din cate imi aduc amintee..

EDDyeCoNeX spunea...

A fost un moment ff FRUMOS,SPECTACULOS SI MINUNAT in inima fanilor A.S.I.A care nu si-au pierdut speranta chiar daca voi vati despartit!Adevaratii fani sunt cei care vau placut din 1999(adic prima formula cu ANCA,IRINA SI ANEMONA)pana-n 2007(ultima formula SYLVIA,IANNA SI ALINA)si care inca va mai plac si dorinta lor este sa va impacati!Nu conteaza care formula puteti sa fiti intr-o ordine devastatoare atata timp cat cantati ei bne stii tuh!


P.S:Caut niste melodii care nu le pot gasii daca ma poti ajuta id-ul meu edy.martinas@yahoo.com



Cu Drag:

Eddy(EDDYECONNEX)