Powered By Blogger

marți, 1 septembrie 2009

Am revenit!
















Am revenit...as spune in forta dar nu imi prea vine pentru ca sunt mult prea obosita.Am terminat filmarile pentru Paradisul Femeilor,care sincer a fost mai mult decat o experienta.Mi-am testat rezistenta,rabdarea,intelegerea mai mult decat am crezut ca este posibil.Am trait cu doar o felie de pizza in fiecare zi,doua cani de cafea iar noaptea cand ajungeam acasa,cu minim o jumatate de ora de masaj la picioare. In afara de ultima parte descrisa pe scurt si mai putin dureroasa a programului meu de doua luni,cat timp au tinut filmarile,am mai suportat si statul in picioare pe tocuri de cel putin 10 cm,cu un picior bandajat in jurul calcaiului pe care l-am taiat intr-un ciob destul de mare,pe platoul de fimari.
In rest mi-am facut foarte multi prieteni noi,cei pe care i-am socotit mai intai simpli concurenti...Am numai cuvinte de lauda despre fiecare dintre ei si trebuie sa recunosc ca imi venea tare greu sa joc rolul de Stapana Suprema, care taia in carne vie,atat timp cat in realitate imi facea o placere deosebita sa-mi petrec timpul alaturi de ei.Imi aduc aminte cum de multe ori trebuia sa ridic tonul la ei, iar in pauza publicitara ne amuzam impreuna.Au inteles extrem de bine rolurile pe care le jucau dar nu vreau sa se inteleaga ca era ceva regizat.De obicei in astfel de concursuri,participantii se cearta...hmmm,destul de tare,insa pe ei nu-i puteam face sa se certe.In spirit de gluma o sa spun ca nu au fost cooperanti,la acest capitol.In afara de asta,timp de doua luni, au fost trup si suflet si au facut tot ce le-a stat in putere pentru a face show.Am primit extrem de multe critici dar si aprecierea celor care ne-au urmarit,iar asta inseamna un singur lucru...oamenii s-au uitat.
Asadar este momentul acela siropos in care va multumesc din tot sufletul pentru ca ati fost alaturi de noi.
Pe final va las cateva poze,facute de Andi,poze care au intrat deja in posesia celor de la CANCAN.
Inainte de a incheia vreau sa le multumesc celor de la Mamitzu Production,Monica,Claudia Cacoveanu,Diana(P.R. Euforia),scumpului meu coleg Adi Nartea si Galina pentru vestimentatia mea.
P.S. O sa ne reintalnim peste doar cateva saptamani intr-o emisiune noua.Evident alaturi de mine,fetelor,doamnelor si domnisoarele dar si baieeeezti :)) o sa fie Adi.Asadar va pup si pe curand.

8 comentarii:

Sorana Darclee spunea...

pentru cei care adora sa injure sau sa vorbeasca cum au auzit in codru...nu ma mai intrebati de ce nu va vedeti mesajele.Daca ati avea macar curajul sa va dati numele adevarat si nu sub un nume anonim sa va spalati de frustrari.si,da atat timp cat este blogul meu si nu se va schimba vreodata situatia...pun doar ce imi convine.Esti tare frustrat si imi e mila de tine...cam nefericit,nu?

Anonim spunea...

nu sunt nefericit(a)dar ma deranjeaza ca ti-ai pus o masca de femeie cumsecade si nu esti..Nu crezi?

Sorana Darclee spunea...

Nu port nici o masca,poate sunt mult prea directa si asta deranjeaza teribil si sincer nici nu-mi pasa.Crezi ca-mi bat capul cu cine ma place si cine nu...ar trebui sa fiu nebuna sa fac asta si daca as fi facut lucrul asta pana acum cu siguranta ajungeam la nebuni.Esti liber sa ma placi sau sa ma urasti...nici macar nu stiu de existenta ta.Nu sunt deloc cumsecade cu persoanele care imi vorbesc urat,pentru ca nu-mi sta in caracter sa vorbesc urat...sau sa urasc...pur si simplu fac abstractie.

georgiana spunea...

in cazul asta sorana, asteptam noua emisiune, desi sincer mi-ar fi placut un paradis al femeilor 2.;))
mult succes!

alina spunea...

as fi foarte bucuroasa pentru tine ca acel inel cu diamant sa il regasesti chiar tu.

Sorana Darclee spunea...

:)). Da,o sa-l gasesc la un moment dat,inca nu a sosit clipa lui.Te pup si te mai astept pe blog.

andrei spunea...

pune poze noi si cu shamu, el este prietenul care nu te va dezamagi nicodata

mna spunea...

Sorana, faci o treaba minunata, ma bucur pt. tine si sper intr-o evolutie viitoare la fel ca cea pe care tocmai o parcurgi.. Esti unde ai visat... Orice ar fi sa nu uiti de persoanele care intradevar tin la tine cu adevarat(sunt altele care crezi tu ca tin la tine in acest mod) sau sper sa se fi schimbat ceva... ideea este ca suntem mandri de tine si nimic nu o sa schimbe asta. Bravo