Powered By Blogger

joi, 9 iulie 2009

Paradisul Femeilor....e la Euforia Tv


In aceasta vară bărbaţii sunt la picioarele femeilor.În fiecare zi de la orele 14.45 si 18.oo iar duminica la orele 20.00,eu si colegul meu Adi Nartea,va dăm întîlnire la Euforia Tv.
Este o emisiune dinamică în care zece bărbaţi lupta timp de 6 săptămîni pentru marele premiu de 5.000 de euro.Ei trebuie sa îndeplinească toate dorinţele celor 5 femei extraordinare, alături de care vor convieţui în aceiaşi casa si care, pe toata aceasta perioada le vor fii stăpîne.
Fiţi alături de băieţi si exprimati-va simpatiile sau antipatiile pe siteul emisiunii www.euforia.tv si ajutati-va favoritul sa castige.
Din 12 iulie începe Paradisul Femeilor la Euforia Tv.

O sa revin cu poze si informatii incendiare.Va pup si va aşteptam sa ne fiţi alături.

22 de comentarii:

Maria spunea...

5000 de euro??? Ca sa suporte 5 femei (extraordinare) timp de 6 saptamani???Asta nu e premiu,zau, doar bani de chewing gum...Dar o sa ma abtin de la alte comentarii,decat ca...sper sa se vanda tranchilizante fara reteta pt baietii astia.
Pt ca esti implicata, iti urez bafta,dar cred ca ti se potrivea ceva mai altfel.In fine, ce stiu eu?
Pupici.

Anonim spunea...

Buna Sorana!....asteptam o nou postare de la tine!....succes in continuare.Pupici:*...

Anonim spunea...

cesi da atatea tarfe andreea aia nu se uita cum arata cred k ati aduso din ocean k acolo stau balenele

Anonim spunea...

domane ce fete si alea mai urate st mai autoritare cam naspa dragutzi baietiu fetele isi cam dau fite cu taote k nar trebui

Anonim spunea...

Waii....foarte urate scrisorile baietilor.....prea multe jigniri la adresa fetelor!De parca ei ar fii perfecti......wai wai...barbatii astia!!...pupici si succes in continuare

Anonim spunea...

iubesc emisiunea! e super tare,deea si andreea ar trebui sa slabeasca maxim 6-7 kg,sunt cam grase! multi pupici! va iubesc!

*live^big* spunea...

Sorana, esti minunata, te privesc si nu pot sa ma abtin sa-ti spun ca imi doresc sa te iau si sa plecam o saptamana in caraibe. Pe bune !!! Imi cer suze ca te contactez asa dar alta posibilitate nu am. Haide cu mine...

Sorana Darclee spunea...

Foarte frumoasa invitatia ta.Mergem,o iei pe prietena ta,eu pe iubitul meu si cand avem timp putem merge oin vacanta.

Unknown spunea...

draguta emisiune.premiul e cam mic dar daca baietii au venit e ok.e un mod de a se afirma si asa.referitor la tine ma intrebam cand o sa apari iar la tv si uite ca ai aparut.mult succes in continuare.*alina*

ela@dulce@bubu spunea...

buna buna... sunt ela si am doar 16 ani...dar ador emisiunea voastra... este foarte...amuzanta.. fetele sunt dragutze...preferata mea este ''deea'' iar de la baieti .''alex'' ....multzy pupicii pt ei.. dar totodata... preferata mea esty tu sorana.. sunt admiratoarea ta ink decand...cantai in asia... esty o persoana frumoasa,desteapta..ai toate calitatile..zik eu.. defapt esty idealu meu ..miar place sa fiu k tn..:*:*:* ...ma bucur k vam putut scrie.. si logik k o sa va mai scriu... multy pupicii si imbratisari.. [ela]

Anonim spunea...

buna Sorana, imi place fff mult emisiunea dar stapanele sunt groaznice ...saracii baieti

Anonim spunea...

buna SORANA esti o fata minunata,frumoasa si inteligenta ma uit zilnic la PARADISUL FEMEILOR esti tare, mai ales cum strigi la concurenti :)) dar fetele dc nu vor sa faca exercitii ?
app u ai un corp superrrr , dar vreau sa te antreb ,stiu ca revin an trecut dc nu mai ati continuat cu trupa ASIA?:( eu cand eram mica ami faceam codite multe cum avea claudia sau u SORANA :) dar daca mai continuai nu mai erai la emisiunea acesta ,orp esti o fata suprrr as vrea sa-mi ras la antrebare ,te pup MULTUMESC .

Sorana Darclee spunea...

Buna.O sa-ti raspund la intrebare pe care sper ca am inteles-o corect.A.S.I.A. a fost o poveste frumoasa dar noi crescusem si trebuia sa mergem mai departe pe drumuri separate.

una buna spunea...

.... apropo ' true love never dies '

Anonim spunea...

buna sorana cf ami place mult emisiunea PARADISUL FEMEILOR preferaty mei sunt de la fete deea si de la baieti alex miar placea foarte mult sa castige deea si alex mi se pare o fata extraordinara deea si fetele sunt cam ''rele,, si stii dc cred eu asta pentru ca .baieti fac toate probele si ele se uita nici sa nu le faca orcum u esti foarte frumoasa ami palce cum te ambraci esti o dulce

Anonim spunea...

buna sorana cf ami place mult emisiunea PARADISUL FEMEILOR preferaty mei sunt de la fete deea si de la baieti alex miar placea foarte mult sa castige deea si alex mi se pare o fata extraordinara deea si fetele sunt cam ''rele,, si stii dc cred eu asta pentru ca .baieti fac toate probele si ele se uita nici sa nu le faca orcum u esti foarte frumoasa ami palce cum te ambraci esti o dulce

Anonim spunea...

buna sunt ancuta am 15 ani si imi place foarte mult emisiunea,o urmaresc zilnic,preferatii mei sunt deea:) e preferata mea cu florin:) care din pacate a trebuit sa paraseasca concursul,in fine ei 2 formeaza un cuplu:* si au o relatie frumoasa sper k dupa ce se va termina emisiunea vor mai fi un cuplu si nu se vor despartit
nu mi sa parut corect atunci in editia in care florin a fost eliminat faptul ca robert preda a spus la o proba ca el nu o face si k nu vrea sa mai participe la acest concurs dar din pacate sa razgandit repede nu k vreau sa fiu rea dar mie asa mi sa parut k a dat dovada de lipsa de curaj si k este un las deoarece el a vrut sa fie doar bagat in seama de fapt ceea ce a zis a zis doar sa fie spus si atat,trebuia daca sia deschis gura sa zika k paraseste concursul si k doreste k el sa fie eliminat in aceea seara si atunci florin nu ar fi fot eliminat:),dar din pacate nu a fost asa:( si robert a ramas in concurs,nu am nimik cu el doar k numi sa parut corect dupa aceea faza sa nu fi zis k nu mai are rost sa ramana in acest concurs
le doresc succes in continuare tuturor baietilor dar si stapanelor care se chinue sa scape de kg in plus si care sunt frumoasa.
asa cum am mai zis deea este preferata mea si imi sustin ideea.
deea si florin va doresc sa incepeti o noua viatza impreuna si sa fiti fericitzi pana la adanci batranete

Anonim spunea...

buna sunt ancuta am 15 ani si imi place foarte mult emisiunea,o urmaresc zilnic,preferatii mei sunt deea:) e preferata mea cu florin:) care din pacate a trebuit sa paraseasca concursul,in fine ei 2 formeaza un cuplu:* si au o relatie frumoasa sper k dupa ce se va termina emisiunea vor mai fi un cuplu si nu se vor despartit
nu mi sa parut corect atunci in editia in care florin a fost eliminat faptul ca robert preda a spus la o proba ca el nu o face si k nu vrea sa mai participe la acest concurs dar din pacate sa razgandit repede nu k vreau sa fiu rea dar mie asa mi sa parut k a dat dovada de lipsa de curaj si k este un las deoarece el a vrut sa fie doar bagat in seama de fapt ceea ce a zis a zis doar sa fie spus si atat,trebuia daca sia deschis gura sa zika k paraseste concursul si k doreste k el sa fie eliminat in aceea seara si atunci florin nu ar fi fot eliminat:),dar din pacate nu a fost asa:( si robert a ramas in concurs,nu am nimik cu el doar k numi sa parut corect dupa aceea faza sa nu fi zis k nu mai are rost sa ramana in acest concurs
le doresc succes in continuare tuturor baietilor dar si stapanelor care se chinue sa scape de kg in plus si care sunt frumoasa.
asa cum am mai zis deea este preferata mea si imi sustin ideea.
deea si florin va doresc sa incepeti o noua viatza impreuna si sa fiti fericitzi pana la adanci batranete

Anonim spunea...

buna..imi pare ft rau ca s.a terminat emisunea, dar ma bucur ft mult ca a castigat alex! toti meritau s acastige insa el a avut cele mai multe sanse..este preferatul meu! toti au fost minunati sh au ramas cu o experienta unica. mi.au placut ft mult, mai ales d tn sorana,pari o persoana cu o personalitate puternica,optimista si increzatoare..te admir ft mult si as vrea sa pot fi la fel ca tine cel putin in domeniul asta...ramai asa! ...te pup si te admir!..

Anonim spunea...

sorana te iubesc:*:*:*
esti un om super pe bune!
si este mai speciala decat alte fete...esti deosebita!

Anonim spunea...

Buna Sorana!ce mai faci?! Pe cand un post nou?! Te pup....O cunostinta;)

anonim spunea...

alex a castigat cu ajutorul unei persoane de pe platou a fost ajutat, si eu am sperat sa castige el dar cand am aflat lucrul asta..........asa ca nu a castigat prin propriile puteri, un las