Powered By Blogger

joi, 25 iunie 2009

ONLY GREAT STARS CAN BE SEEN BY FALLING'


Michael Jackson a murit.Vestea m-a izbit in aceasta dimineata ca un bolovan in ceafa.Stiam din presa ca starea lui de sanatate este precara dar nu ma asteptam sa piarda lupta...
Acest post este pentru toti cei care au crescut cu muzica lui cat si pentru cei care,macar o singura data,au auzit de numele lui.
Pentru prima data,nu-mi gasesc cuvintele...nu pot sa le mai imbrac.Imi pare rau,atat de rau.
Vorbeam cu prietena mea din copilarie si asa cum spunea si ea "Copilaria noastra a fost Michael"...cuvintele perfecte pentru tot ce a insemnat pentru noi si alte zeci de milioane de oameni.M-am nascut cu muzica lui si am strans de-a lungul adolescentei unele dintre cele mai frumoase amintiri...prima invitatie la dans.
Am senzatia ca e o gluma,astept sa anunte cineva ca e 1 Aprilie.Trupa Taxi spunea ca "stelele care cad,nu pier"...dar lasa un gol pe cer,un gol imens si mai mult intuneric.

2 comentarii:

camy spunea...

buna!! Hai ca am revenit!:P
Am fost acasa ,in vacanta (in Romania)...Nicaieri nu-i mai bine ca acasa...:).
Despre Michael ...nu-mi vine sa cred ...si-mi pare atat de rau ...prea repede s-a stins,nu?
Cum spunea si sotul meu....nimeni nu o sa mai fie ca el...dar nimeni din lumea asta...pacat....

Maria spunea...

Draguta mea, asta se intampla atunci cand propria viata iti scapa de sub control...ce sa spun...unii suntem si imbatranim copii, poate asta a fost si cazul lui. A crezut ca nimic nu il poate atinge.Se spune ca realitatea e in moarte, viata e doar visul. Cine stie...Eu una, chiar sunt curioasa sa aflu asta.
Pupici.