Powered By Blogger

marți, 9 iunie 2009

Prezentare Galina




  Joia trecuta am avut prezentare semnata Galina,in clubul Cuando.A fost o seara amuzanta si plina de surprize.Mi-am revazut doua dintre fostele colege de trupa si pe prietena mea Claudia.Am depanat amintiri,am ras si ne-am bucurat ca ne-am intalnit dupa atata timp.
O sa va spun un secret inainte de a afla din presa...eu si Claudia Patrascanu,va pregatim o surpriza si speram din tot sufletul sa va placa.
Multumesc revistei Click! pentru articolul foarte frumos si tuturor ziarelor pentru pozele si cuvintele dulci si nu in ultimul rand prietenei mele Una Maria pentru rabdare si intelegere.(stie ea de ce).

17 comentarii:

andrada spunea...

foarte frumoase pozele draga...te pup:*

Sorana Darclee spunea...

Iti multumesc Andrada.Si eu te pup.

Anonim spunea...

esti fericita?momentan dar pe viitor?te vei intoarce la unul dintre vechii tai amici?

Sorana Darclee spunea...

Tu stii daca maine vei fii fericit sau trist(a).Important este sa incerci sa faci tot posibilul pentru a zambii in fiecare zi.Cat despre vechii mei amici...trebuia sa fie cumva "amici"?Pentru ca in cazul in care te referi la prieteni intrebarea e stupida.Iar daca te referi la un fost iubit...ei bine,e chiar si mai stupida!

Maria spunea...

Probabil a atins un punct sensibil cu intrebarea asta, cu (sau fara) intentie.Nu am intentia de a scormoni aiurea in lucruri care nu ma privesc, asa ca am sa...incerc sa te intreb altceva:crezi ca o greseala de-a ta a fost hotaratoare atunci cand ai incheiat o relatie? Regreti ceva din ce-ai facut?Sau pe cineva? Un "no comment" sau tacerea sunt raspunsuri perfect acceptabile pt mine.Vad ceva similitudini in felul nostru de a privi viata, de aceea indraznesc. Scuze daca merg prea departe. Pupici.

Sorana Darclee spunea...

Te pup Maria.Nu atingi nici un punct sensibil cu aceste intebari si nici nu ma deranjeaza,pentru ca ceea ce a fost tine de trecut,atat ca amintiri cat si ca sentimente.De aceea i-am spus ca intrebarile sunt stupide.
Cat despre greseli,cu siguranta fiecare dintre noi greseste la un moment dat intr-o relatie dar sincer nu o greseala de a mea a fost hotaratoare in a incheia o relatie,ci mai mult ideea de a trai o viata intrega alaturi de o persoana,cu care nu mai imparti aceleasi idei.Suna tare frumos "proaspat casatoriti" dar tare dureros "divortati".Nu vreau in aceasta viata sa trec prin asa ceva,pentru ca de cele mai multe ori poti implica un copil intr-o suferinta teribila.De cele mai multe ori,cand esti pe cale sa incepi o relatie,mai ales ca barbat,prezinti numai lucruri frumoase,esti de acord cu tot ceea ce spune,motiv pentru care ne indragostim de persoana pe care credem ca o cunoastem datorita asemanarilor dintre noi...apoi fiecare lucru care se schimba(sau care revine la forma lui naturala)loveste in temelia relatiei...si ajungi ori la despartire sau te complaci intr-o relatie defectoasa din diferite motive.Asadar ti-am raspuns si la a doua intrebare.Nu regret nimic,pentru ca nu am ce.Nu vreau sa sune rautacios din parte mea sau sa par genul care traieste din basme(sunt tare departe de a vedea lucrurile asa)dar "sotul meu" o sa fie barbatul la bratul caruia vreau sa imbatranesc.Bine,e foarte adevarat ca viata iti rezerva mari surprize la fiecare pas dar bunica mea avea o vorba"daca te incalti cu pantofi mai mici,o sa te bata",deci cam iti alegi de la bun inceput cum vrei sa "parcurgi" un drum in viata.Te salut Maria si astept sa imi raspunzi.

Anonim spunea...

Of Doamne, tare ciudată mai eşti, crezi că e normal să te comporţi cu toţi(bărbaţii) ca şi cum ei ar fi cei aleşi pt. a fi lângă tine toată viaţa, le dai atâtea speranţe.....,( te comporţi cu ei ca şi când nimic "niciodată" nu v-ar putea despărţi şi apoi îi laşi cu buza umflată când credeau că va fi mai bine), unii dintre ei poate chiar suferă la asta nu te gândeşti, poate chiar eşti egoistă, nu e bine ce faci, dar e decizia ta.Ai grijă poate o să se întoarcă roata şi nu cred că îţi va conveni.Noroc

Sorana Darclee spunea...

Vorbesti de parca ai fost langa mine si ai vazut cum ma comport intr-o relatie.Este corect ce spui si tu...dar gandeste-o asa...cand iti incepi o relatie,cumva gandesti "oricum intr-o zi o sa ne despartim" sau te bucuri de ea(de relatie).Am avut relatii lungi,de ani de zile si era absolut normal ca la varsta noastra sa ne gandim la un viitor impreuna.Lucrurile insa s-au schimbat,de la felul in care ne intelegeam pana la ceea ce ne doream impreuna.Spui ca eu le-am dat sperante...nu crezi ca a fost si invers?Sau ii consideri un fel de marionete care dansau cum le cantam.E foarte gresita gandirea asta.Iar cat priveste suferinta...dupa o despartire nu cred ca jubileaza nici unul de fercire,mai ales cand vorbim despre niste ani de relatie.

Sorana Darclee spunea...

Maria,nu o sa postez comentariul tau pentru ca asa mi-ai cerut...insa ceea ce ai scris este foarte adevarat si ai foarte multa dreptate.Ma bucur din tot sufletul ca imi scrii si imi face o deosebita placere sa citesc.Daca te razgandesti si vrei sa-l postez sa ma anunti.Te pup

Maria spunea...

Dupa cum am zis, e blogul tau. N-am chef sa intru in polemica cu nimeni, ca...daca as vrea, mi-as face eu blog, dar nu e cazul si nici nu vad pe cine-ar interesa.Merci pt compliment, inseamna mult pt mine.Sa incercam sa ne pastram "sapca gandirii" pe cap si sa speram ca ...va fi bine."Traieste clipa si fii optimista, optimismul e cheia longevitatii", asa mi-a spus odata o doamna venerabila, ma rog, avea 84 de ani...nu cred ca am chef sa fiu chiar atat de optimista! :)
Te pup. Ce se mai aude cu albumul tau? Sunt f curioasa sa-l ascult...dar stau la rand. Exista acum vreun an-doi o tendinta de reunire a trupelor vechi, voi cum de n-ati incercat?

Sorana Darclee spunea...

Te pup Maria.Despre album nu vorbesc inca dar in momentul in care o sa fie gata,sunt foarte sigura ca o sa-ti placa.Lucreaza nume importante din muzica la el si sunt foarte incantata.Cat despre tendinta reunirii...la mine una chiar nu a existat...a fost frumos si a trecut.Te pup din nou si sa fim optimiste,nu?

Maria spunea...

Mda, mai bine sa-ti amintesti de un vas frumos asa cum era, decat sa incerci sa-l refaci din cioburi...cred ca-i valabil in toate domeniile vietii. Sa fim optimiste, sigur, o alta atitudine ar fi nedemna de o personalitate puternica.Nu? Te pup si ...sa fii iubita.

Sorana Darclee spunea...

Ai nimerit-o perfect pe aia cu personalitatea puternica dar cineva mi-a spus candva ca numai oamenii puternici isi pot permite sa planga.Sa planga nu SA SE PLANGA...bine,e asemanator ca femeia de 85 de ani...cine mi-a spus plangea foarte des :)) TE PUP

Maria spunea...

Probabil personalitatea mea se subrezeste semnificativ, pentru ca "miscarea hidrologica" in ochii mei tinde spre zero. Glumesc.Exista un destin,dincolo de ceea ce ne dorim, de afirmatiile din presa (valabil pt tine), de aspiratiile noastre.Optimismul e, pana la urma, cea mai buna varianta de ales.Esential e sa crezi in ceea ce simti.Week-end placut, fara ploi.Si daca ploua in Romania, se gasesc oricand locuri in lume unde e soare... daca asta cauti.Te pup.

Sorana Darclee spunea...

Da,o sa cautam locuri cu soare in vacanta...am pregatit deja cateva locatii.Te pup si iti doresc un week-end perfect...o sa fie soare,ma rog,canicula,asa ca incearca nu sa nu te "bucuri" prea tare de el.

Maria spunea...

Am invatat sa ma bucur de tot ceea ce natura imi ofera, dar ploaia chiar ma deranjeaza.Am ales o insula, e drept, merg la sigur, dar...macar stiu ca-mi va fi bine o saptamana. Pup. Serios, mai bine tac o saptamana-doua, nu e blogul meu si incep sa ma simt aiurea...dar esti foarte draguta, imi raspunzi, asa ca nu ma pot abtine. Probabil la o cafea am avea un miliard de chestii de dezbatut.Pup. Again.

Sorana Darclee spunea...

Putin imi pasa de ce ar spune altii.Chiar imi place ce scrii asa ca te rog...simte-te in largul tau.Scrie cat de des vrei,imi face placere.
Insula...suna tare mine.Abia astept sa vina vancanta,am ales niste locuri de vis.
Again,scrie ce vrei,cand vrei!Te pup.Take care!