Powered By Blogger

marți, 9 iunie 2009

O scurta vacanta




  Am lipsit pentru cate va zile din Bucuresti si nimic nu ma putea bucura mai tare decat aerul curat de munte.Am mers in vizita la parintii celui mai bun prieten al iubitului meu.Ne-am relaxat,ne-am bronzat...si am mancat cat pentru o intreaga saptamana.Am reusit in schimb sa vizitam orasul si sa facem cateva poze.Nu ai idee cat de tare ma pot bucura de vara,chiar daca lesin de cald...A fost o iarna mult prea lunga si geroasa.
Iti doresc sa te bucuri de fiecare zi de vara si sa te distrezi dupa bunul plac...noi stim sigur ca o sa savuram soarele din plin.Va pup si pe curand.

8 comentarii:

Maria spunea...

Sa va fie de bine, dar pe silueta ta nu se observa (inca)nici o schimbare. Thx God, si la mine e soare si deja sunt bronzata.Ce vroiam sa spun...iti admir curajul de a fi cine vrei si simti sa fii in lumea asta nebuna.Distractie placuta si bafta. Cum spuneau aia in "Shogun"?"Karma, neh"? Te-as mai intreba eu multe, dar nu e treaba mea s-o fac, las presa sa-si faca datoria.(pe naiba!!!)Noroc!

Maria spunea...

"Viata nu inseamna sa supravietuiesti unei furtuni ci sa stii sa dansezi in ploaie." Nu stiu cine a zis asta, dar tocmai mi-a fost comunicata, asa ca ti-o impartasesc. Numai bine.

andrada spunea...

ma bucur pentru voi...si va doresc cat mai multe zile de soare si fericire dea lungul anilor!sa fii fericita si iubita, si apreciata de oameni care te cunosc sau care vor...te pup

Sorana Darclee spunea...

Te pup Maria.Slava cerului ca am arderile rapide,altfel eram un mic butoi...Iti multumesc pentru cuvintele frumoase...imi prind bine mai ales in momentele grele.Intreaba-ma orice...imi place sa vorbesc(ma rog,sa scriu).Te pup si iti multumesc pentru ganduri.

camy spunea...

Bine-ai revenit!!!
Multumim pentru urarile tale ...si vara este anotimpul cel mai asteptat de noi toti,nu?
Soare....mare....vacante...pup

camy spunea...

Bine-ai revenit!!!
Multumim pentru urarile tale ...si vara este anotimpul cel mai asteptat de noi toti,nu?
Soare....mare....vacante...pup

Sorana Darclee spunea...

Camy,te pup scumpo....da soare,vacante si vacante :)) Abia astept sa plecam din tara pentru ca din pacate in Romania de "celebrul" si foarte "fumatul"si "infumuratul" litoral,ne-am saturat.Iti doresc o vacanta perfecta.

karmen spunea...

Draga Sorana, imi place mult show-ul pe care tu il faci la euforia, si imi place si cum joci si in serialul ala de pe antena1 gogomanii, dar spune-mi, tu mai faci muzica sau te-ai apucat de televiziune. Si din cate am citit pe blog am inteles ca tu si Claudia Patrascanu ne pregatiti o surpriza, despre ce e vorba, faceti o trupa? te pup dulce, si as vrea sa te intreb cu ce colege t-ai intalnit la prezentarea Galina, si ce mai stii de Irina de la A.S.I.A. Am vazut-o o singura data ca si pe tine de altfel in realitate ca si toata trupa Asia in format Alina, Sorana, Irina si Anca(a doua Anca care a venit)in 2004 cand au fost alegerile prezidentiale, iar tu si fetele ati aruncat cu flori spunand ca sunt din partea viitorului presedinte al Romaniei Traian Basescu.
Te pup dulce, un fost fan inrait al trupei A.S.I.A Carmen din Iasi, si sper sa vad raspunsul tau pe Blog curand. poop :-h