Powered By Blogger

marți, 22 aprilie 2008

Dreptul la replica

"Sorana logodita pentru a patra oara" (citat din presa)














Oamenii au dat cu presupusul dar pe mine m-a intrebat cineva?
Ei bine,nu am fost logodita de patru,nici de trei si nici de doua ori.Este chiar prima data cand ma logodesc si port pe deget inelul ce sta marturie acestui lucru .
Am avut trei relatii despre care s-a tot scris.Si din nou nu a fost cum a scris presa.
Prima relatie a durat aproximativ trei ani si este foarte adevarat ca ne-am despartit de cateva ori ca intr-un final sa ne impacam.Motivele nu o sa le fac publice si nici cu presa nu o sa fiu de acord in a participa la stricarea imaginii acelui barbat.Am invatat foarte multe de la el,incepand de la cum sa ma imbrac pana la cum sa ma machiez(si sa nu port niciodata parul neglijent intr-o coada,pentru ca feminitatea dispare).Eram destul de timida si copila,iar el s-a transformat intr-un fel de mentor.Cine a spus ca e usor sa inveti?Presupune si multe lacrimi.Pentru toate ii multumesc.
Nu am inteles de ce am fost certata de catre o parte din presa dar si de catre oameni care nu ma cunosc,pentru faptul ca am ales sa pun capat unei relatii si sa incep o alta.Sau ridicularizata cum ca nu am suferit destul inainte sa incep o alta relatie.Ce prostie mai e si asta?Cand o relatie nu mai merge,o iei de la capat si mergi mai departe.Meritam sa fim fericiti si sa cautam fericirea,nu sa ne inchidem si sa bocim ca si cand ne-am pedepsii.
A doua relatie a luat sfarsit un an mai tarziu,din motive pe care nici noi nu le intelegeam.Dar din nou am invatat ceva.De data asta despre mine.Eram atat de incapatanata si aveam pretentii atat de mari de la cei din jurul meu incat nu vedeam niciodata lucrurile frumoase pe care le faceau.Evident nu vedeam ca eu sunt cea care greseste si ca in dragoste orgoliul nu are ce cauta.
Apoi a urmat o vara in care cei mai buni prieteni mi-au fost alaturi.
La sfarsitul verii l-am cunoscut pe cel cu care aveam sa ma logodesc in vara urmatoare dar am pus capat relatiei inainte de eveniment.Nu o sa indraznesc vreodata sa spun vreun lucru urat despre el,deoarece nici daca m-as chinui sa inventez ceva...nu as avea ce.
Asadar este prima data cand sunt logodita....

6 comentarii:

Anonim spunea...

frumos intitulat.."dreptul la replica"..ma bucur k ai scris asta aici..pt cei ce vor sa cunoasca adevarul..adevar ce nu il veti gasi niciodata in ziarele de scandal..poopick dulcik scumpa..mercik pt incredere..stii k si reciproca e valabila...si astept noi articole;)...

IUs spunea...

Cat se poate de bine ai spus lucrurilor pe nume! Bravo tie si succes in mareea si fericita continuare :))

Anonim spunea...

Bravo voua si sa fie intr-un ceas bun Rumburak de la Fast Food

Anonim spunea...

Bun blog. Sa fii iubita si sa iubesti frumos si sincer, caci nimic nu e mai frumos decat doua suflete unite. Vin cu un citat dragut, nu stiu cine l-a scris:

"Intr-o lume in care ne iubim… si tu ma stii… ma ai… ma vrei… iar eu… eu te privesc si nu-mi ajunge… te simt si nu ma satur… te am si te mai vreau"

Sorana Darclee spunea...

frumos citat.multumesc irina si ma bucur ca iti place blogul.
...si da cand iubesti...parca nu te poti satura de persona iubita...
te pup si te mai astept pe blog.

iuliana spunea...

frumoase cuvinte, se vede ca le-ai scris din suflet, ca simti ceea ce scrii, minunat, iar orasul Sibiu este un oras foarte frumos, acum cativa ani vroiam sa ma mut si eu la Sibiu, dar din anumite motive nu am reusit, si acum mai visez sa locuiesc acolo, iti doresc multa sanatate atat tie cat si celor din jurul tau, oamenilor dragi, sper sa mai tinem legatura, numai bine iti urez