Powered By Blogger

miercuri, 23 aprilie 2008

Sibiu

Daca mi-ar fi spus cineva cu ani in urma,ca o sa parasesc orasul natal,zau ca nu as fi crezut.Bucuresti.Un oras atat de mare,luminat si agitat.Pe de alta parte,mult prea aglomerat,foarte prafuit si plin de gropi.Desi detesti traficul si faptul ca masina ta sta mai mult pe la reparat,felul in care trebuie sa te strecori printre toate masinile si sa induri ore intregi pana ajungi la destinatie(cand pe jos ai face numai 5 minute),"cuvintele frumoase"care-ti sunt adresate de ceilalti participanti la trafic,tot nu ai parasi capitala.
Mi-am ascultat inima,am urmat-o si iata-ma la Sibiu.Hermannstadt-Capitala Culturala Europeana 2007.In 2007 m-am mutat aici si sincer mi-a fost foarte greu sa fiu departe de prieteni si de familie.Drogul agitatiei cotidiene ma chinuia teribil dar incet,incet am inceput sa indragesc acest loc.Aerul pe care il respir este atat de curat,oamenii pe care-i intalnesc sunt prietenosi iar zambetul lor este un accept al prieteniei pe care ti-o ofera.
Iubesc acest oras .Viata mea s-a schimbat din bine in excelent si fac lucruri la care nici nu indrazneam sa visez....

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Andreea Harastasan spunea...

www.andreeaharastasan.blogspot.com
:P