Powered By Blogger

marți, 22 aprilie 2008

A.S.I.A.




Era primavara lui 1999,mai exact 6 martie cand am deschis usa studioului din strada Mihai Eminescu 89.Studioul lui Adrian Ordean.Abia implinisem 16 ani si eram eleva doamnei Viorela Filip la canto.Ne pregateam de un spectacol si habar nu aveam ce piesa sa cant,pana cand am auzit la televizor o piesa a lui Nadin,compusa de Adrian Odrean.Am primit numarul lui de telefon si aveam sa-l sun pentru a stabili o intalnire in urma careia primeam negativul piesei.Mi-am notat pe un caiet de biologie intreaga conversatie,de la "buna seara,ma scuzati ca deranjez" pana la "multumesc mult,o seara buna".Aveam emotii si nu vroiam sa ma incurc.
Iata-ma a doua zi fata in fata cu unul dintre "monstrii muzicii romanesti","omul cu slagarul in maneca",asa cum era numit de catre prietenii din breasla.M-a ascultat cantand,m-a pus sa ma ridic in picioare ca sa vada cat de inalta sunt si mi-a propus sa-mi indeplineasca cea mai mare dorinta,aceea ce a canta intr-o trupa.
Pe 8 martie mi-am cunoscut colegele:Anca,o tipa inalta,cu parul"lung,blond,lins",Irina...ma amuzam spunandu-i ca seamana cu Morticia Adams,deoarece purta o rochie neagra si lunga pana in pamant,parul negru si buzele rosii,o fata de 24 de ani,foarte frumoasa.Si Anemona,o creata la fel de zapacita ca mine,care mi-a fost si cea mai buna prietena din trupa.
Pe 10 martie am sarbatorit ziua lui Adi iar a doua zi am inceput inregistrarile.Nu-mi venea sa cred.Ma aflam in fata unui aparat cu sute de butoane,un microfon care avea in fata lui...un ciorap?Ce loc ciudat dar atat de frumos.Intr-un timp foarte scurt am cunoscut atat de multe persoane incat nu puteam sa le retin numele si nici fiecare ce facea.Recunosc,eram extrem de ametita din fire si am primit din acest motiv porecla "trei ani si-un dinte".Repetitii peste repetitii,inregistrari si alte inregistrari,coregrafii dar un singur lucru ne lipsea...numele trupei.Am petrecut cateva ore bune in studio incercand sa nascocim un nume,dar nimic din jur nu ne inspira.A doua zi,in drum spre scoala,am facut o oprire la studio.Atunci ne-a venit ideea si am fost prima care a aflat cum se va numi trupa...A.S.I.A. Anca,Sorana,Irina,Anemona.
Au inceput concertele,filmarile si parca nu-mi dadeam seama ce se intampla.Primii bani pe care i-am castigat cu trupa au fost 800 de mii de lei(vechi).Eram extrem de fericita pentru ca erau bani facuti prin munca mea,munca in echipa.
Succesul ce a urmat nu poate redat in cuvinte."Inima mea",facea furori iar noi apaream peste tot.Daca eram in masina si dadeam pe radio,noi,schimbam postul,tot noi.Concerte,fani,autografe.Nu am crezut niciodata ca o sa-mi scriu numele de atatea ori.
Departe de familie si cu extrem de multe ore de munca,stresul a inceput sa-si spuna cuvantul si pe rand fetele au cedat.
Prima care a parasit trupa a fost Anemona.A dorit sa-si continue studiile,facultatea de teatru,iar A.S.I.A. nu ii permitea prezenta la ore.A fost foarte dureros,cel putin pentru mine iar pe Alexandra,urmatoarea colega,am acceptat-o destul de greu.
Alexandra,eleva a Colegiului Iulia Hasdeu din Bucuresti,colega de liceu cu mine.Semana izbitor cu Britney Spears si dealtfel era si fan.Ne-am imprietenit iar trupa si-a continuat ascensiunea fulminanta.Managerii trupei au ridicat totul la alt nivel...cantatul live.Am plecat in turnee live care durau in jur de doua luni,prin toata tara.Am fost cerute si in afara tarii,in tari precum;Germania,Franta,Italia,America.
Au inceut si certurile intre noi,dar nu se baga nimeni pentru ca imediat de impacam.Pana cand nu a mai fost posibil si urmatoarea fata care a dorit sa paraseasca trupa a fost Alexandra.S-a mutat in America si din cate stiu este tot acolo.
Ramasesem cu un album abia lansat si fara o colega de trupa,pana cand Media Pro,casa de discuri cu care aveam contract,a venit cu ideea unui mega show.Alege A.S.I.A.Din mii de fete am ales 20,care aveau sa se lupte pentru titlul de"fata din A.S.I.A."Astfel dupa o perioada epuizanta am gasit-o pe Alina.O voce foarte buna si singura care se potrivea in trupa.Alaturi de ea am plecat in turneu pentru aproximativ trei luni,in America si Canada.Cand ne-am intors,lumea uitase de noi.A fost cea mai mare greseala pe care o puteam face si ne-am dat seama prea tarziu.Aveam concerte mai mult in afara tarii dar ne lipseau fanii de aici.Am pregatit un urmator turneu live in tara pentru a promova primul album lansat alaturi de Alina.
La scurt timp,o alta colega avea sa paraseasca trupa.Anca,bomba noastra sexy,a cedat in fata stresului si discutiilor care luau amploare.
In liceu aveam o colega frumoasa si cu o voce buna,eram in acelasi cerc de prieteni asa ca i-am propus sa mearga la studio la Adi si sa dea o auditie fara sa-i spun despre ce era vorba.
Astfel,Silvia(Sylvia) a devenit colega noastra si a fost "botezata" Anca.
La fel ca si celelalte fete,a fost nevoita intr-un timp foarte scurt,sa inregistreze toate albumele lansate pana atunci.Deloc usor.
Fix un an mai tarziu,Irina parasea trupa din motive personale iar in cateva ore aveam o alta colega.Rodica,"botezata"Ianna.O femeie foarte frumoasa din Chisinau,stabilita in Bucuresti.Casatorita cu un barbat extraordinar de bun si iubitor,tenor de profesie.Studenta la Conservator,sectia canto-clasic.Daca as cauta in dictionar la cuvantul "corectitudine",gasesc cu siguranta numele ei.O fiinta minunata,un caracter exemplar.Alaturi de ea am continuat concertele in afara tarii si am fost invitate in Ucraina.Am inregistrat doua albume,pe cel din urma nemaiavand timp sa-l lansam.
Desi noi,fetele,eram o echipa puternica si foarte bune prietene,nu mai aveam nici o putere sa ridicam trupa.Eram deja patru femei,ambitioase cu o alta parere despre ce trebuia facut dar era foarte greu sa scapam de imaginea de adolescente.
In martie 2007,trupa A.S.I.A. a luat oficial sfarsit,desi pentru multi trupa "murise"cu mult inainte.





8 comentarii:

sylvia spunea...

in primul rand welcome!vezi k am o caseta filamta de la o cantare in nordul tarii unde era fff frig si tu cantai rock in masina ,mergeam cu soferul ala de era cascador si venise si sora alinei si dupa cantare ne-am strans toate intr-o camera si comentam.....cred k mai stii ce si radeam si i-ai dat alinei nus ce sa-si puna pe ochi inmuiate in suc de castraveti.mai multe nu pot sa-ti mai spun.:))
multe amintiri frumoase,dar cred k stresul si sedintele alea interminabile de kk cantareau mai greu asa k.............ce bine k s-a terminat,de acum incepe viata adevarata !!!

Sorana Darclee spunea...

=)) stiu exact despre ce vorbesti.ma bufneste un ras isteric cand imi aduc aminte.ah si da sedintele noastre,ore de discutii interminabile care rezolvau...absolut nimic.dar puse una peste alta,sunt fragmente din viata pe care nu le pot uita si sincera sa fiu nu le-as schimba cu altele pentru ca am acumulat experienta(si inca ceva,sa fug cat ma tin picioarele de oamenii care vorbesc mult si nu fac nimic)Te pup.

Anonim spunea...

Draga Sorana... am ramas surprinsa cand am dar de acest blog. stiu ca ai avut cont de hi5 dar l-ai inchis... ce sa iti zic?? imi e dor de piesela Asiei.. chiar in clasa a 4 a eu si inca 3 prietene am dat un spectacol cu piesele voastre:) of nici nu vreau sa imi mai amintesc cum aratam..:))) era ceva minunat sa va vad . visul meu cel mai mare era sa va intalnesc candva , sa va vad la un concert , insa s-a destramat... stiu ca nu mai e cale de intoarcere,fiecare dintre voi aveti acum alta viata si mergeti inainte.. pt mine insa A.S.IA n-a murit... poate nu sunt singura care simte lucrul asta, am crescut alaturi de melodiile voaste , practic a-ti fost si veti ramane o parte din mine..m-as bucura enorm daca as primi un raspuns de la tine...numai bine:*:*:*:

Sorana Darclee spunea...

Bine ai venit pe blog.
Inatalnesc multi oameni care imi spun ca au crescut cu muzica trupei A.S.I.A.Au in jur de 18 ani poate chiar mai putin.Sunt fetite de trei anisori,care nici macar nu erau nascute,atunci cand A.S.I.A,se asculta in cluburi si totusi fredoneaza cateva cantecele de pe albumele cumparate de mami.Uneori simt cat de repede au trecut anii(poate mult prea repede)alteori(de cele mai multe ori)ma bucur pentru ca au lasat ceva frumos in urma lor.Am 25 de ani si ma indrept cu pasi repezi spre 26(pe 13 februarie).Sa mai cant vreodata,sincer nu prea cred,poate doar pentru placerea mea(daca as avea timp),insa lucrurile pe care le fac acum,sunt exact cele pe care le-am dorit.Lucrez intr-un domeniu fascinant,cel care ma completeaza.Intr-o buna zi o o sa vorbesc si depre asta sau mai bine o sa se vorbeasca de la sine.Pana atunci e secret :)
Ma bucur tare mult ca mi-ai scris si te mai astept.Te pup si te imbratisez cu drag.

Anonim spunea...

"candatul life" ??? nu e vorba de cantat LIVE?

Sorana Darclee spunea...

scuze,da ai dreptate,nu am fost atenta...am corectat acum.multumesc;)

AlexDark09 spunea...

Felicitari pentru reunirea de 1 decembrie. chiar imi era dor sa mai aud odata melodia Inima mea > :*

EDDyeCoNeX spunea...

Hey va stiu de cand sa infiintat trupa chiar daca in acel an mam nascut am invatat repede sa merg in picioare deci stiam sa dansez ceea ce atunci doar melodiile voastre ma faceau sa fac asta!Sunt de fire mai copilaros(blogu meu e un dezastru)si cand am auzit la stiri ca A.S.I.A sa destramat am varsat o lacrima dar atunci stiam ca voi ati ajuns sa nu va mai placa lumea si aceea prezentatoare de la stiri la intrebat pe dl.Florin daca sa destramat si tineam pumnii sa nu nu am vzt stirea deoarece a schimbat mama canalul eu am zis ca no sa se intample si nu ma interesat insa a doua zi in ziare a scris ca vati destramat am fost distrus dar miam revenit deoarece in prezent am 3 albume cu voi (SHANANA,LUNA DE PE CER SI UN RMX FACUT DE UN PRIETEN)inca va asc si va ador

P.S:am fost,sunt si voi fii un fan infocat


CU RESPECT
EDDYECONNEX