Powered By Blogger

marți, 19 mai 2009

...

   Inainte de a ma apuca de scris,ma gandeam cum sa numesc postul asta...Adevarul?Alt drept la alta replica?Rautati?Sincer nici eu nu mai stiu asa ca o sa va las pe voi sa-l "botezati".
Ideea e ca atat de multi oameni au senzatia ca ma cunosc din ceea ce citesc prin presa si atat de multi cred ca-mi pot intui "o urmatoare miscare",incat uneori imi dau senzatia ca eu nu ma mai cunosc.Toti se leaga de relatiile pe care le-am avut,de parca as fi fost vreo criminala in serie,plecata la vanatoarea de comori.Au fost relatii lungi de ani de zile,care la un moment dat nu au mai mers.Nu stiu daca a fost mereu vina comuna dar cand un lucru nu merge,tu ce ai face?Sincer!Incerci de cateva ori,lasi de la tine,poate lasa de la el...dar cand nu mai exista nici un fir de ata de care sa te poti prinde...Sau o sa mergi pe ideea"mai bine sa fiu nefericit(a),decat sa ma vorbesca lumea pe la spate.E o idee tampita,cel putin dupa parerea meaAvem cu totii dreptul la fericire si trebuie sa o cautam.Uneori o gasim cand abia am pasit la drum,alteori intampinam flori care se ofilesc,ca sa o spun mai estetic.
Toata lumea crede ca sunt materialista,datorita faptului ca presa le-a facut o "adevarata imagine financiara".Erau oameni absolut normali,cu probleme financiare exact ca si ale tale,cu o masina si o casa(apartament),insa in presa se scrie...Sorana este cu "X",omul de afaceri si de aici toata lumea incepe sa-si imagineze un lux nemaintalnit.
Am avut norocul sa ma nasc intr-o familie buna,nu cu o situatie financiara gen Irinel Columbeanu,dar si-au permis intotdeauna cele mai frumoase si bune lucruri pentru mine,meditatii,ore speciale de sport si teatru,haine frumoase,mancare buna si o casa extrem de frumoasa si de curata.Tatal meu este un doctor stomatolog extraordinar,mama s-a pensionat acum cativa ani si pentru ca nu suporta sa stea acasa si sa traga mata(ma rog,catelul)de coada s-a angajat la un salon.Nu vad nimic rusinos in asta asa cum nu vad nici un compromis in tot ce am facut pana acum.
Tot presa a fost cea care m-a logodit de un milion de ori,desi eu nu am deschis astfel de subiecte.In lumea in care ma invart de atatia ani,nu poti nici sa mananci fara sa se stie daca ti-a placut sau nu.As fi ipocrita sa spun ca e groaznic,insa devine dureros atunci cand se scriu o gramada de minciuni si exista intotdeauna oameni care sa le creada pe toate.Se strange un lant de ura in jurul meu,din oameni care nu m-au vazut nici o secunda,carora nu le-am vorbit niciodata.Nu stiu daca e atat de gresit sa doresti sa fii fericit alaturi de cineva si sa il ai o viata alaturi.Cred in Dumnezeu si in puterea Lui si jur ca nu am fost niciodata materialista.Nu am pus niciodata puterea financiara inaintea omului.Nu as putea niciodata sa merg la culcare alaturi de barbatul pe care nu-l iubesc.Iubirea ma face fericita si atat timp cat ea este sincera si puternica pot muta muntii din loc.
  Acum sunt fericita,sunt cu adevarat fercita,extrem de iubita si iubesc cu aceasi putere inapoi.Cat timp "el"ma va iubi,pamantul o sa se invarta in jurul meu.
Iubirea e ca si o casnicie,poate tine o clipa sau o viata intreaga,totul e sa incerci.Daca in iubire nu iti lasi inima sa iubesca cum si cat vrea ea,e ca si cand ai picura fericirea cu pipeta....
                           NU IUBI CU CAPUL CI CU SUFLETUL!!!

8 comentarii:

**anna** spunea...

Scumpa nu trebuie sa-ti mai faci atatea griji si atatia nervi cu privirea la presa si la ce crede lumea..important e ca atunci knd te uiti in oglinda stii cine esti tu cu adevarat,iar oamenii care te cunosc makr un pic...stiu ce suflet bun ai si iti sunt alaturi...acei oameni te iubesc..restul..nu mai conteaza..nici D-zeu nu e iubit de toata lumea..important e k te iubim noi;)..

Sorana Darclee spunea...

Anna,tu esti o dulce.Si da din pacate nici Dumnezeu nu e iubit de toata lumea,in schimb,EL ii iubeste pe toti.O sa fie bine(asa imi repeta in fiecare zi si iubitul meu,pana o sa-mi intre in cap).Te pup si stii ca si eu te iubesc.

simona gatej spunea...

offf papusica mea..eu te cunosc cel mai bine...si stiu ,daca si tu esti materialista inseamna ca eu sunt virgina!.pup papusik mea...si da-i dracu pe toti imbecilii care scriu numai aberatii!

Sorana Darclee spunea...

Nu cei care scriu aberatii ma dranjeaza,ci mai mult cei care le cred.Dar asta e,nu poti multumi pe toata lumea si nici nu as incerca.Te pup dulceata si sa o pupi si pe aia mica din partea mea.

Anonim spunea...

ziceai ca scrii mai des.....

andrada spunea...

Sorana eu te cred pe tine...dar ce sa facem daca in presa sa scriu prostii si minciunii peste tot...conteaza ca Tu sa iubesti cu adavarat pe cei dragii si sa fii si tu iubita de iei...cum ai scris cu iubirea poti ridica muntii!
te ador!esti o fata deosebita!si incaodata iti dau dreptate...cel mai frumos este sa iubesti cu sufletul nu capul!te pup...salutari din polonia, Andrada

Sorana Darclee spunea...

Te salut Andrada.Sunt coplesita cand imi scrii,deoarece te numeri printre oamenii care nu m-au cunoscut niciodata si totusi imi scrii mereu atat de frumos.Iti multumesc pentru cuvintele frumoase si pentru increderea acordata.Te pup

andrada spunea...

Ma bucur ca sunt undeva prin inima ta!Eu scriu cea ce gandesc...scriu cu sufletul...cea ce cred cu adavarat!Ma bucur ca si Tu imi raspunzi mereu frumos si cu drag...eu sunt o fata simpla care are noroc sa poate vorbi cu o fata ca Tine!te pup