Powered By Blogger

miercuri, 27 mai 2009

Draga "Anonim"

Buna ziua,în primul rand.Sa ştii ca apreciez interesul tău pentru acest blog si pentru persoana mea, însă în momentul în care o sa înveţi sa vorbeşti (scrii) frumos si poate o sa-ti dai si numele (real), o sa îţi postez comentariile si o sa-ti si răspund la ele.Nu îţi cer nicidecum sa fii de acord cu mine sau acţiunile mele, fiecare cu părerile lui dar te întreb, m-ai cunoscut vreodată? Sau tu esti genul de om care îşi face o părere despre cineva, după ce spun alţii? Cat despre iubire, uimeşte-ma, eşti cu prima ta iubire si acum? Hm, am senzaţia ciudată ca nu.Cred ca nu v-ati mai vorbit de ceva timp, asta dacă nu sunteţi pusi chiar in situaţia de a nu va suporta.
Trei comentarii, trimise la intervale scurte de timp, chiar denota o frustrare si sunt mai mult decat convinsa,ca nu eu sunt motivul lor, dar trebuie sa-ti versi si tu nervii pe cineva si te înţeleg perfect.Nu mi-as permite sa-ti dau vreun sfat, cu siguranta ai avea si tu destule pentru mine dar incearca sa nu judeci pe cineva atat timp cat viata ta e intr-o mica dezordine...;)
Nu vreau sa te "atac" sau sa iti provoc o stare de nervi, nicidecum, insa nu ma cunosti si nu mi-ai acordat nici un moment in care sa vorbeşti cu mine, sa descoperi cum sunt,asa ca iti apreciez sincer părerile dar nu crezi ca eşti nedrept in intenţia de a judeca ( a se citi "a face cu ou si cu oţet")după "ştirile" din presa?
Te salut respectos "anonim" si mai  gandeste-te.Multumesc.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Totuşi rămân la părerea că tre să mergi mai des la biserică, e mai bine pt. tine şi sufletul tău sunt sigur că doar acolo poţi fi tu însuţi cu adevărat doar acolo, în rest ştiu că tre să îţi pui o mască să faci faţă lumii, să poţi din nou să te afirmi şi poate să ajungi acolo unde ai fost.
Apropo am citit odată sau aşa am înţeles eu că nu te vei mai întoarce în televiziune sau pe scenă;părerea mea este că nu poţi, îţi place să fi admirată,în centrul atenţiei dar mă întreb după atâta pauză cine tre să plătească să ajungi acolo unde vrei sau stai... ştiu te descurci singură, cu farmecul tău, da, da, sau dacă nu cu altceva......aşa sigur vei reuşi ai dovedit că ştii unde să te bagi să îţi fie bine.
Bravo nu multe femei au curaj să facă asta, dar pt. succes cred că e permis orice.
Ai grijă viaţa e mult prea scurtă, mai bine iubeşte pe cineva care te respectă şi te face să te simţi femeie decât să fi cu cineva doar pt. realizări materiale...
Oricum ai grijă de tine şi încearcă să fi fericită nu doar pt. imagine ci pt. tine

Sorana Darclee spunea...

Iti face placere sa jignesti sau asta sta in natura ta umana,sa vorbesti in necunostinta de cauza?Te intreb din curiozitate.Faci afirmatii total eronate,asta pentru ca asa ai auzit tu "de prin presa",corect?Am ajuns pana aici prin munca si munca corecta,nu prin altfel de aptitudini,gen cele pe care le invoci.Daca am stat cu un barbat,am stat pentru felul lui de a fi,felul in care ma simteam langa el si nu pentru bani...sau ideea ta in viata e ca o femeie sta cu un barbat in functie de contul bancar?Daca e asa,iti dau numele lor complet si te rog sa te interesezi de situatiile lor financiare...sunt sigura ca ai cum sa faci asta, daca tot le stii tu pe toate.
In legatura cu biserica...sa inteleg ca esti un fel de sfant de iti permiti sa arunci tu primul cu pietre?
Vezi,ai spus mai sus ca ai citit odata sau asa ai inteles ca nu ma voi mai intoarece in televiziune...eronat.S-a scris la un moment dat in presa ca sunt fiica lui Julio Iglesias, tare nu?
Pot sa iti dovedesc daca ai atat de mult curaj,ca te pot face persoana publica in mai putin de 24 de ore.Sa vedem cate o sa descoperi despre tine si cate din sutele de aparitii prin presa o sa aibe macar un sambure de adevar...
In schimb ai spus un mare adevar, viata e foarte scurta dar ca sa te linistesc si sa nu-ti mai faci atatea griji din cauza mea(stiu ca nu poti sa dormi noaptea de atatea temeri in ceea ce ma priveste)iubesc pe cineva care ma respecta si care ma iubeste la randul lui,lucru pe care ti-l doresc sincer si tie ca sa mai scapi de frustrari.Iti doresc sa fii fericit si foarte iubit,cel putin asa cum sunt eu.
Cu respect,anonim.

camy spunea...

Ai mai Sorana dar de ce trebuie sa-i dai explicatii??? Sunt sigura ca ,chiar daca ii explici el tot pe ale lui le crede...
Si pana la urma ...nu conteaza ce zice sau ce crede lumea care nu te cunoaste de aproape...important este ce stiu si ce cred cei apropiati tie!!!
Te pup si astept noi postari...:)

Anonim spunea...

Bună Sorana, nu tre să fi supărată pe mine, din clipa asta nu te mai deranjez, îmi pare rău că te-am supărat atât de tare, erau doar păreri şi într-adevăr nu vreau să devin persoană publică, oricum tre să recunosc că ai super voce şi promit la primul concert că am să vin dacă am să pot să te cunosc.
Baftă multă şi oricum fiecare e liber să facă ce crede că e mai bine pt. el.
Noroc şi aştept cu nerăbdare prima ta apariţie(sper să ne cunoaştem).Oricum am să mai citesc blogul tău îmi place cum scrii.

Sorana Darclee spunea...

Buna Anonim.Nu sunt suparata pe tine absolut deloc,era o parere si ti-o respect.Observ o schimbare foarte mare de atitudine si ma gandesc,ai reusit sa vezi lucrurile si din punctul meu de vedere?M-as bucura.
Astept sa te cunosc la primul meu concert...dar mai e pana atunci.
Scrie-mi in continuare,parerea nu ma deranjeaza si chiar o sa-mi faca placere sa cunoasc si opinia ta.
O seara buna,anonim.
P.S. Poate o sa-mi spui la un moment dat si cum te cheama.

andrada spunea...

Oricum stiu ca tu Sorana esti o persoana deosebita!Sper ca voi avea posibilitatea ade a te cunoasta "face to face".Succes!Andrada din polonia

Anonim spunea...

BUNA sorana! ESTI FOARTE FRUMOASA, SI FACI O ECHIPA CU ADI FOARTE BUNA, TE ROG F SA-MI DAI ID DE MESS AL TAU ID DE MESS EL MEU ESTE IOZEFINA2006 , DE CE NUMAI CANTI , MI-A PLACUT CUM AI CANTAT LA ASIA, TE PUP DULCE PE TINE SI MAI ALES COLEGUL TAU ADI

TAMARA spunea...

NUMAI TIPA ASA DE TARE BAIETII

Anonim spunea...

Esti frumoasa si desteapta.
Nea titi sa castigee!!:)

klaudia spunea...

=)) vai! lasa k noi varsatorii nu ne lasam cu una cu doua :P