Powered By Blogger

duminică, 12 octombrie 2008

Un pitic atat de mic....


Ce implineste o familie?Ce o face sa fie familie?Un copil!Nici nu mai conteaza ce este,fetita sau baiat,daca sunt gemeni,tripleti sau unul singur.Sanatos sa fie(si vorba mamei mele"un gram de noroc si fericire sa aibe").Da,imi doresc un copil,mai exact doi.Un baiat si o fetita.Le-am gasit si numele;Sheila Marie si Edon Alexander.Cred ca mai toate cuplurile isi doresc doi copii,fetita si baiat.Insa in momentul in care ramai insarcinata,acest lucru chiar nu mai conteaza deoarece e pe cale sa se petreaca un miracol.Sa dai viata!
Mai este atat de putin pana atunci.....Familia.
De curand prietena mea a nascut,mai exact pe 9.10.2008.Sincer,nu am vazut niciodata un nou nascut mai frumos,o printesa cum ii spun parintii.Ma bucur din toata inima pentru ei si abia astept sa imbratisez"cariera de mama".Felicitari Simo si Doru si BINE AI VENIT Andra Ioana.Sa fii sanatoasa,fericita,iubita si cele mai frumoase dorinte sa devina realitate.Ingerasii sa iti pazeasca fiecare vis.

Un comentariu:

Anonim spunea...

doamne cat de scumpa e...sa creasca mare si sa fie sanatoasa:*:*:*