Powered By Blogger

duminică, 5 octombrie 2008

Azi,duminica.


Azi e duminica,ploua...abia acum simt ca a venit toamna.M-am trezit destul de tarziu dar am prefarat sa mai lenevesc un pic in patutul meu cald..Am "indrazit"sa cobor din pat.Mi-am mangaiat catelul,care dormea linistit in patul lui.Pana si lui Shamu i-a fost greu sa se trezeasca.
M-am uitat pe geam,afara in curte.Nu e de mirare ca sunt atat de obosita...e frig si ploua de aseara fara incetare.Ieri ma jucam cu Shamu cu mingea prin curte si m-am plimbat desculta prin iarba,azi in schimb sunt numai baltoace.Nici nu ma mai uit pe geam,ma prost dispune.
Am coborat scarile,traversand sufrageria.Bezna.Am aprins lumina in bucatarie,scotocind prin frigider.Da.Iaurt si cereale.Cafea?Nup.
Un pic energizata,am inceput sa ma bucur de ziua de ieri.Am facut inca un pas important,inca o realizare...sunt mandra ce persoana care am ajuns sa fiu.
Azi sunt libera.E singura zi din saptamana in care nu trebuie sa ma gandesc la alte lucruri decat la lucruri dulci care-mi plac.Azi ma relaxez cu un film bun,cu o poveste.Pentru ca azi e duminica si e toamna.
Sa ai o duminica perfecta!

8 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo iubire, ma bucur sincer pentru tine....
si eu sunt pe calea ce buna o sa t pov cand vii aici!

Va pup dulce pe amandoi!!!!!!!

Cris

Sorana Darclee spunea...

Te pup scumpa mea.Stii cat de mult ma bucur pentru tine,da?Te iubesc si iti multumesc mult.

Unknown spunea...

Dap e o duminica perfecta mi ales cand esti doar cu sotia si cu bebe si nu te deranjeaza nimic.

Sorana Darclee spunea...

Ce frumos!Abia astept sa-mi petrec asa duminicile.Sa-i pupi din partea mea.Sa ai o zi perfecta.

luiza spunea...

Intr-adevar este greu sa scriem despre noi insine, deoarece riscam ca imaginea noastra sa nu corespunda cu cea pe care o reflectam in ochii celor cu care interactionam, cea reala, probabil. Dar tu ai gresit mult cand ai spus ca ai mai multe defecte decat calitati,esti inzestrata cu mai multe calitati decat crezi si unele dintre cele mai importante sunt sufletul tau bun si dragostea cu care-i resfeti pe cei dragi tie...te pupa si pe tine si pe ciprian buba si cu bubu

Sorana Darclee spunea...

Scumpa mea Luiza...Cat de dulce ai fost ca mi-ai scris.Iti multumesc tare mult pentru cuvintele frumoase,inseamna foarte mult.
Va pupam si va asteptam la noi...la un gratar si o mima(ca sa-i batem pe baieti:)din nou)
Hugs & Kisses

Anonim spunea...

Sorana esti o dulce de fata! Iti doresc numai bine.

Sorana Darclee spunea...

:) Iti multumesc foarte mult.Te mai astept pe blog.Toate cele bune.