Powered By Blogger

miercuri, 22 octombrie 2008

Special pentru Dana Enache

Draga doamna...esti tare dusa cu pluta,pe romaneste.Chiar n-am nici un chef sa ma folosesc de diplomatie in ceea ce te priveste,pentru ca numai un om lipsit de scrupule putea apela la ceea ce ai apelat tu.Daca tot nu aveai ce scrie si te-ai gandit sa te folosesti de acest blog pentru poze si un asa zis citat,in intentia de al folosi in scopul unui"interviu",puteai macar sa scrii corect.Unu la mana nu am fost in Turcia cu iubitul meu,ci in Egipt.Doi,nu am avut nici o relatie de iubire cu Dan Bittman,ci suntem prieteni de foarte multi ani.Trei,nu am fost nici macar o secunda logodita cu Claudiu Patrascu(alaturi de care am stat trei ani,nu un an),Andrei(care nu stiu de unde ai auzit ca m-a parasit dupa doi ani,am stat un an impreuna si ne-am despartit civilizat de comun acord) sau Alexandru(cu care repet nu m-am logodit)si il cheama Stanculescu,nu Stefanescu.Patru,nu am renovat casa in care am stat cu iubitul meu si parintii lui,asadar bag de seama ca nu prea stii sa citesti.Cinci,am 25 de ani,nu 26.Cat despre firma mea de design,am un loc liber la zidarie,macar in felul asta nu ai cum sa mai dezinformezi lumea.
Puteai sa dai un telefon si sa intrebi asa cum face toata lumea.Cu siguranta iti raspundeam politicos la intrebari asa cum am facut intotdeauna.Deci,draga doamna...te invit politicos sa suporti consecintele.

5 comentarii:

Bibi spunea...

urat pt un "ziarist"sa nu se informeze corect.
bine ,ca de la publicatia accea ,te poti astepta la orice.

Sorana Darclee spunea...

fiecare isi face meseria cum considera ca este mai bine...ok uneori apelezi la fel si fel de metode pentru a face un articol...chiar si sa iei de pe blog informatii(fara sa scrii sursa si sa folosesti citate ca pe un interviu)...dar macar scrie CORECT.

Anonim spunea...

unele "ziariste" nu stiu sa scriu si scriu degeaba pentru bani.te pup:*Andrada

Unknown spunea...

am atatea motive sa te admir
tu esti o valoare
eleganta
frumusetea
inteligenta
talentul
+temperamentul


crezi ca mai conteaza barfele ?

Sorana Darclee spunea...

Oau!Iti multumesc frumos pentru complimente...sunt magulita.Nu stiu in ce proportie sunt de acord cu toate cele enumerate dar complimentele nu se refuza si nici corecteaza dar la temperament ai nimerit-o.Am cu caru.:) iti multumesc si te mai astept pe blog.