Powered By Blogger

joi, 3 iulie 2008

Lucruri simple

Inainte sa vina pe pamant,un bebelus vorbea cu Dumnezeu;
-Dumnezeu,dar imi e teama sa merg printre straini,nu cunosc pe nimeni.
-Nu o sa fii singur.Un inger trimis de Mine o sa te insoteasca in calatoria ta pe pamant si o sa aibe grija de tine.I-a raspuns Dumnezeu copilului.
-Doamne dar cum o sa ma inteleg cu ingerul,in ce limba o sa-mi vorbeasca?
-Nu trebuie sa ii cunosti limba,ingerul o sa te inteleaga,o sa stie ce iti doresti fara sa-i vorbesti.
-Doamne,dar cand o sa-mi fie dor de Tine,ce o sa fac? Intreba copilul.
-Ingerul o sa te invete sa te rogi si de fiecare data cand o sa-Mi vorbesti,Eu o sa fiu langa tine.Chiar daca nu o sa Ma vezi,ai sa-Mi simti prezenta.
Inainte sa plece pe pamant,copilul avea o ultima intrebare;
-Doamne dar cum il cheama pe inger?
Si Dumnezeu i-a raspuns;
-Numele nu conteaza.Tu o sa-i spui mama!

M-am gandit de multe ori cum as putea sa-i spun mamei cat de mult o iubesc.Cum as putea gasii vreodata cuvintele prin care sa-i multumesc pentru cadoul facut...viata.Desi am crescut,pentru ea o sa raman mereu fetita ei,cu doua codite,inconjurata de multe jucarii.Dar stii ceva?Cand ma strange in bratele ei protectoare,exact asa ma simt...

Niciun comentariu: