Powered By Blogger

sâmbătă, 19 iulie 2008

Cei mai buni prieteni

Claudia si Rares(Zuzii)...si distractiile se tin lant...


(Simona-Zimmo,persoana care imi aduce cele mai frumoase amintiri)


(Silviu-cel mai bun prieten"Fratemiu")
(Silvia-cea mai buna prietena"Dulci")

Uneori ma retrag in coltisorul acela micut din mintea mea unde sunt numai eu cu mine...si ma gandesc...la oamenii dragi din viata mea,la lucrurile frumoase pe care le-au facut pentru mine,la acele lucruri pe care le spun pentru a ma face sa zambesc cand sunt trista.Sunt oamenii care ma accepta asa cum sunt,buna,rea,cu defecte si calitati.M-au inteles mereu si mi-au sustinut alegerile facute.De la ei am inteles ca distanta ce ne desparte nu face decat de ne intareasca prietenia."Prietenia indelungata e cu dor pastrata,prietenia adevarata cu sinceritate presarata."



Va multumesc ca sunteti prietenii mei si va iubesc tare mult!



A voastra Zuza.:)

4 comentarii:

Anonim spunea...

buna ce mai faci?pisoi te deranjeaza

Sorana Darclee spunea...

:)Pisoi,cand m-ai deranjat tu vreodata...?! Ma bucur sa aud de tine.kisses

sylvia spunea...

tot buna ai ramas!ce-i al tau ,e al tau!uneori mi-e dor de tine,asa plina de fitze cum erai cateodata de imi venea sa te strang de gat!unele lucruri depsre tine abia acum le inteleg,nu stiu daca din cauza k sunt detasata de tot sau din cauza ca au mai trecut niste ani peste mine....asta nu inseamna k uneori nu imi venea sa te strang de gat:)

Sorana Darclee spunea...

Mda...probabil au mai trecut niste ani peste tine si evident ai capatat si mai multa experienta.Prin viata,din pacate,nu putem trece doar cu un zambet(desi poate mai tarziu lucruri din cauza carora am plans ne fac sa radem)si nu de fiecare data suntem asa cum vor cei din jur.
Da,poate felul meu era mai dur,fitos...in nici un caz.Si totusi da,asta nu inseamna ca uneori nu-ti venea sa ma strangi de gat :)