Powered By Blogger

luni, 26 mai 2008

Legea atractiei

"Secretul este raspunsul la tot ce a fost,tot ce este si tot ceea ce va fi"
(R.W.Emerson)
Care este cheia succesului?
Rapsunsul confuz face ca intrebarea sa fie din ce in ce mai importanta,iar raspunsul un mare secret.Totusi unii oameni par a fi gasit "cheia succesului".
Acest secret iti da tot ceea ce vrei.Fericire,sanatate si bogatie.Poti sa ai,sa faci si sa fii tot ceea ce iti doresti.Secretul este "Legea atractiei".
Totul in jurul nostru este energie,noi suntem energie,gandurile si emotiile noastre sunt energii care atrag energii.Devii ceea ce gandesti in majoritatea timpului dar si atragi lucrurile la care te gandesti cel mai mult.Intelegand asta vei fi dobandit fundamentul intelegerii a tot ce se intampla.
GANDURILE DEVIN LUCRURI.Tot ceea ce se intampla in viata ta se intampla pentru ca este atras de tine.Este vorba despre ceea ce gandesti,procesele din mintea ta atrag ceea ce ti se intampla.Gandeste-o asa;esti un magnet si atragi tot ceea ce exista in jurul tau,pentru ca esti energie inconjurat de energie.FORTA.Fiecare gand are o anumita frecventa si gandurile pot fi masurate.Daca te gandesti la un lucru anume,mereu, si iti imaginezi acel lucru,fie ca este o masina noua,o casa,vila daca vrei,sau sa-ti gasesti sufletul pereche,emiti acea frecventa in mod constant.Gandurile emit semnalul electromagnetic,care trimite catre tine ceea ce le seamana.In esenta,legea atractiei spune ca asemanatorul atrage asemanatorul.Gandesti iubire,vei atrage iubire,gandesti abundenta,vei atrage abundenta,gandesti teama vei atrage teama.Cei mai multi oameni gandesc ceea ce nu vor sa se intample,insa motorul functioneaza de fiecare data la fel,ce gandesti aia primesti.Gandurile sunt bune si rele,pot sa-ti placa sau nu.LUCRUL RASPUNDE GANDURILOR TALE.Cand iti doresti ceva foarte mult,semnalul pe care gandurile tale il emit in Univers este ca acel lucru sa se intample,dar daca te gandesti ca un lucru nu iti place se poate intampla,nu il indepartezi,dimpotriva,activezi chiar gandul a ceea ce nu vrei iar legea atractiei il aduce catre tine.Traim intr-un Univers bazat pe atractie,indiferent daca intelegi sau nu,chiar daca crezi sau nu.Functioneaza infailibil.Totul inseamna timp si este in folosul tau.Ai timp sa te gandesti la ceea ce iti doresti cu adevarat,sa devii constient de gandurile tale si sa vezi in timp cum totul devine posibil.
Daca gandim pozitiv si avem o orientare pozitiva,atragem oameni pozitivi,evenimente pozitive si situatii pozitive.Daca suntem negativi in orientare si maniosi,atragem oameni rai si maniosi,astfel incat ajungi sa atragi lucruri asemanatoare gandurilor tale indiferent daca acestea sunt constiente sau nu.In asta consta secretul,in PUTEREA MINTII noastre.Legea atractiei este evidenta si este peste tot in jurul tau,iar tu esti un magnet care atrage oamnei,evenimente,situatii si moduri de viata.Traim intr-un Univers in care exista legi.
Exista o lege a gravitatiei si,
conform ei, daca cazi de pe o cladire,indiferent ca esti bun sau rau,te vei izbi de pamant.Tot ce te inconjoara acum in viata,inclusiv lucrurile de care te plangi,sunt lucruri pe care le-ai atras.
Cei mai multi dintre noi,atrag prin insusi felul lor de a fi.Gandurile noastre,sentimentele noastre nu pot fi controlate de noi,asta ne face oameni.Este ca si cand ar fi puse pe pilot automat si ceva sau cineva le declanseaza.Nu iti poti monotoriza gandurile si nici nu incerca sa faci asta pentru ca te-ar innebuni.Aici intervine sitemul tau emotional de ghidare.Este cel care te ajuta sa intelegi ceea ce gandesti.Gandurile iti determina sentimentele si de aici emotiile.Cum te simti acum?Te simti bine,excelent,continua si vei vedea ca pe parcursul zilei vei atrage situatii pozitive.Trezeste-te dinimeata fara sa te gandesti la cat de multe ai de facut sau la seful teribil de la servici.Nu te lasa deranjat de alarma ceasului,sunetul poate fi placut,si bea-ti cafeaua ca intr-o zi libera de primavara.Iesi din casa cu zambetul pe buze,chiar daca traficul e groaznic,chiar daca e prea frig sau prea cald,gandeste-te la ceva frumos si frumosul il vei atrage.Nici nu-ti dai seama ca o simpla schimbare emotionala,poate sa-ti schimbe intraga zi.Poti chiar de acum sa incepi sa te simti sanatos,fericit sau prosper,chiar daca aceste lucruri nu sunt acolo,emotia pozitiva declanseaza gandul pozitiv,gandul,energia pozitiva,energia atrage acel lucru din Univers pe care tu il doresti.Scrie tot ce iti doresti si scrie ca si cand ar fi la prezent,ca si cand ai locui in acea vila din povesti,ca si cand ai conduce acea masina din revista.Nu se intampla peste noapte,sau o saptamana,doua.Esti propriul tau magician,puterea ta e dorinta.Daca suntem facuti dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu,puterea sta in fiecare dintre noi sa fim Dumnezeul nostru,sa cautam binele si vindecarea in noi.
Cum lucreaza defapt acest Univers pentru ca dorinta noastra sa devina un lucru.Sunt trei pasi.In primul rand sa ceri.Sa-ti doresti cu adevarat,sa-ti eliberezi mintea de tot ceea ce inseamna "nu pot,e prea greu,e imposibil".E ca si cand ar exista un catalog in Univers si tot ceea ce trebuie sa faci este sa ceri.Al doilea pas este "raspunsul".Nu este vorba despre a da forma fizica cerintelor tale.Universul va face asta pentru tine.Universul se va rearanja pentru a se pune in conformitate cu dorintele tale.Daca cercetezi un pic este evident.Oricine a incercat sa realizeze ceva,nu stia cum va face acel ceva sau ce va fi defapt,ci doar ca va face ceva.Tu vei atrage doar modul in care sa se intample.Totul este sa crezi ca Universul lucreza pentru tine.
Si pasul al treilea este sa primesti.Primirea a ceea ce ceri.Pentru a primii trebuie sa te situezi pe aceasi unda cu ceea ce ceri.Cand faci acest lucru te simti minunat.Acesta este entuziasmul,recunostinta,bucuria.Iata cum se simte aceasta stare.Uite-te in jurul tau,daca exista un lucru cat de mic,pe care ti l-ai dorit si l-ai obtinut,emotia care te cuprinde...acela este al treilea pas.Atunci esti pe aceasi lungime de unda cu ceea ce ai cerut.Cand incepi sa-ti transpui fanteziile in fapte,vei fii in pozitia de a construi fantezii din ce in ce mai indraznete.Du-te si testeaza masina pe care ti-o doresti,intereseaza-te de lucrurile pe care ai vrea sa le cumperi pentru casa ta de vis,toate astea iti genereaza dorinta de a le avea iar energia le atrage.
"Fa primul pas cu incredere. Nu trebuie sa vezi
intreaga scara. Pur si simplu paseste." M. L. King
Sunt unul dintre oamenii fericiti care cred in dorinta si care isi doreste lucruri care de care mai nebunesti.Cele mai multe lucruri au aparut deja si sunt recunoscatoare.Pentru multe dintre lucrurile pe care le am,nu am facut decat sa-mi doresc sa le am,sa ma bucur de ele si numai cand ma gandeam ca o sa le am,parca deja le simteam in jurul meu.Magia ma urmareste pas cu pas si este peste tot in jurul meu.Nimic din ceea ce se intampla nu este un accident,totul se intampla pentru ca vreau sa se intample.
"Imaginatia este totul. Este puterea de previziune a ceea ce va urma in viata."
Einstein

10 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Sorana!!! Te-am revazut la Happy Hour azi 16 apr. 2009, ai mentionat blogul tau si am intrat de curiozitate... Mi-ai lasat o parerea foarte buna, te-ai maturizat, vad ca esti tare profunda si scrii tare bine... Acest post cu care ti-ai deschis blogul m-a impresionat in mod special, desi stiam toate aceste lucruri, le-am citit si eu candva, parca acum aveam nevoie sa-mi fie reamintite, au sosit exact la momentul potrivit... Multumesc pt. asta..
Sper sa mai tinem legatura, daca ai o adresa de mail unde iti mai pot scrie sau cont de Facebook (acolo ma poti gasi si pe mine sa-ti faci o idee)..
Laura R.-Grecia

Sorana Darclee spunea...

Te pup Laura.ma bucur sa aud astea din partea ta si iti multumesc,este magulitor.Cat despre "Secret",sa stii ca functioneaza...e testat.Incearca.Iti tin pumnii si te mai astept.

Gina T. spunea...

Buna Sorana! Eu am vazut mai demult filmul The Secret si mi s-a parut foarte interesant. Am incercat pentru o perioada sa aplic acele "invataturi", dar am renuntat repede pentru ca nu am vazut rezultatele atat de repede precum ma asteptam. Am fost iarasi coplesita de probleme si m-am inecat in ele. Problemele inca curg... Astazi am vazut iarasi filmul si mi s-a reinfiripat speranta. Imi doresc din toata inima sa reusesc sa merg pe acest drum. Vreau! Acum o intrebare... Tu ai facut asta? La tine chiar a mers? Astept raspunsul tau. te pup si numai bine.

Sorana Darclee spunea...

Am aplicat lucrurile acestea din totdeauna fara sa imi explic cum functioneaza.M-am bucurat doar de putere pe care o am...apoi am citit caretea si am inteles ca puterea sa in fiecare dintre noi.Ai nevoie de rabdare,poate dura ani...trebuie sa devii constienta de dorinta pe care o emiti si pregatita pentru a o confrunta.
Ai putea cauta in orasul din care esti,cursuri de Reiki.Este un sistem de "terapie prin lumina",care te invata cum sa iti folosesti gandurile.
Sper ca ti-am fost de ajutor.Si inca ceva,in cazul in care gandesti un rau sau temeri si pe ele le atragi catre tine.
Te pup

Gina T. spunea...

Multumesc mult. Voi cauta acest curs,Reiki. multumesc inca odata si sper sa imi fie de folos. Eu nu prea cer ajutor oamenilor dar de data asta am simtit sa o fac. Numai bine!

Sorana Darclee spunea...

Sa ceri ajutor oamenilor nu este un semn de slabiciune.Numai oamenii puternici isi recunosc capacitatiile.Te pup si te rog sa-mi spui daca a functionat.Iti tin pumnii si iti doresc sa ai mai multa incredere in tine.

Unknown spunea...

Buna Sorana. M-am interesat despre acest curs daca se gaseste la noi in oras (Galati), si din pacate nu avem nici un centru. Imi pare rau :( . Crezi ca imi poti oferi alte metode care sa ma ajute? Stiu totusi ca mai mult depinde de mine,dar ... as avea nevoie si de putin ajutor pentru ca este destul de greu. Iti multumesc mult.Te pup si sa auzim numai de bine.

Sorana Darclee spunea...

Buna Andrei.Iti recomand sa mergi la o biblioteca,librarie sau poate gasesti niste carti de profil chiar pe net.Dar in cele din urma totul sta in puterea ta de a crede...in tine.Sper sa iti fie de folos sfatul meu si te rog sa ma anunti daca ai gasit ceva.Te pup si te mai astept pe blog.

Gina T. spunea...

Sorana.... mii de scuze dar comentariul de mai sus era al meu adica Gina T. :)) Fara sa imi dau seama era prietenul meu conectat si eu am trimis de acolo... :(( De fapt eu ma refeream la acel curs Reiki pe care mi l-ai recomandat care nu se gaseste la noi. Ma gandeam poate ai o alta varianta ajutatoare. Scuze inca odata. Te pup.

Sorana Darclee spunea...

Nici o problema.Alte metode nu stiu.Totul pleaca din interior.De la felul in care gandesti,stilul de viata.Poati incerca cu pasi mici.Uite-te dupa o bluza care iti place.Nu o cumpara chiar daca ai banii necesari.Gandeste-te la ea,vezi cu ce se potriveste din garderoba ta...la un moment dat o sa fie a ta.Sentimentul de implinire pe care o sa-l ai este gandul pozitiv care transmite mai departe in "Catalogul Universului" starea de satisfactie.Asa obtii ce iti doresti.Dar in timp,pentru trebuie sa devii constienta de gandurile tale.Pasi mici...