Powered By Blogger

luni, 22 martie 2010

Despre scandal....

Buna seara.Pana reusesc sa termin toata nebunia cu schimbarea la fata a blogului,ma mai gasiti pe aici. De ceva timp,numele imi apare constant intr-un scandal.Este singura declaratie pe care o fac,pentru ca in acest fel nimeni nu-mi poate rastalmaci cuvintele. Nu am nici o legatura cu toata aceasta poveste.Nu am vorbit niciodata nimic despre Dana,fiindca nu-mi este prietena si consider ca am tot dreptul sa-mi aleg prietenii.Nu pot sa consider o persoana cu care nu am nimic in comun,prieten...este un cuvant mare caruia ii acord tot interesul si respectul cuvenit. Cat despre vrajitoare....nu am fost in viata mea la asa ceva,pentru ca ma tem de prostiile astea.Nu stiu daca sa cred sau nu in ele,ci pur si simplu fac abstractie de existenta lor.Merg la biserica,cred in Dumnezeu si nici nu concep sa aud astfel de prostii.
De la emisiunea cu pricina, nu am mai vazut-o pe aceasta fata decat la acest eveniment pe care si ea l-a mentionat....in rest am uitat total de existenta ei.Viata mea nu se invarte in jurul ei asa ca nu e un subiect de discutie. Din nou,eu nu ma cert cu nimeni si pana in acest moment m-a amuzat teribil acest show.Barfele nu-mi plac asa ca fug de ele si prefer sa ma scuz de la masa chiar si atunci cand persoane straine sunt "comentate". Si inca ceva....Harra nu m-a sunat NICIODATA de cand a fost eliminata din concurs. Este prima si ultima data cand discut despre acest subiect.

6 comentarii:

Bobo spunea...

m-am uitat la antena 1 si am vazut farsa cu tine si a fost super tare,am ras cu lacrimi,reusita farsa.Pot sa iti dau un sfat dar sa nu te superi,Cel mai bine iti sta bruneta si cu parul lung,pe bune.Am observat ca pe perioada ASIA ti-ai vopsit parul toate culorile:bruneta,roscata,satena si blona.Dar cel mai bine iti sta brunat.Esti mult mai frumoasa bruneta.Abia astept sa te mai vad la tv.Te pup!

Bobo spunea...

Te-am vazaut la emisiunea "Cireasa de pe tort "si am ramas uimit cat de bine sti sa gatesti.Nu ma asteptam ca esti o foarte buna gospodina.Te felicit.Meritai sa gastigi dar asta e.Am vzaut ca ai un nou proiect despre moda asa am vazut la inceputul emisiuni.Cu siguranta vei crea ceva frumos.Te pup si succes in continuare.
PS: Am vazut ca aproape toate fostele componente ale trupei ASIA sunt bune gospodine.STiu asta pt ca le-am vazut in aceeasi emisiune.

Bobo spunea...

Buna Sorana!Am citit in ziare ca ti-ai deschis televiziune online.Te felicit pt lucrul acesta.Sper sa ai succes cu ideea ta.Dar la TV nu vrei sa mai apari ?Dar despre cariera ta solo ce mai e cu ea ?Nu mai scoti si tu o piesa? Si cum ramane cu moda?Te pup si succes cu noul tau proiect!!!
PS:Astept raspunsul de la tine:D

Bibiruxi spunea...

Buna Sorana!! Am o intrebare...de unde as putea comanda CD-ul Asiei, "Sha na na"? M-am uitat online la magazinul Diverta, dar se pare ca nu au nici un album de-al vostru. Locuiesc in SUA si as fi vrut sa fac rost de melodii...sunt puse pe youtube, dar de descarcat nu se gasesc nicaieri! :( Multumesc mult!

Teodora Maria spunea...

cand ai sa mai revii pe ecran?gandestete ca ai fani ff multii si vor sa afle mult mai multe d tine (LILI)

Anna spunea...

bianca...trimite-mi un mail pe adresa asiatique_anna@yahoo.com si iti voi trimite eu o parte din melodiile trupei A.S.I.A.