Powered By Blogger

marți, 6 ianuarie 2009

Super Revelion 2009

La Multi Ani!Deja s-au facut toate urarile posibile.De la cuvinte simple pana la poezii primite de la unii si expediate catre altii,texte compuse sau copiate,zeci de urari ne-au invadat telefoanele.Un gand frumos,(macar de sarbatori,daca in tot restul anului uitam de multe dintre persoanele care ne scriu si carora le trimitem un "sms").
Petrecerea de revelion a fost una extraordinara.Dupa ce ne-am gandit pentru o perioada destul de lunga,la seara si petrecerea dintre ani,facand liste cu invitati si arsenalul necesar unei reusite, am contramandat tot si cu 24 h inainte de petrecere am organizat o alta.Am vrut sa fie una spectaculoasa,pe care sa nu o uite nimeni niciodata,indiferent de ce petreceri ar urma.Foarte ambitiosi,ne-am stors neuronii si telefoanele de baterii si am incins o super petrecere.Locatia a fost chiar casa noastra,mai ales curtea din spate,unde am facut patru focuri mari de tabara.In mijlocul lor a ramas"scena"sau ringul de dans.Niste torte mari,aranjate in cerc,lumini de club,adica moving head-uri,lasere,masina de fum,iar la terasa dj-ul.Am inlocuit rochiile si costumele de seara cu haine foarte groase iar pantofii eleganti cu foarte confortabilii bocanci.In casa totul a fost decorat cu foarte multa atentie.O super firma de catering,a asigurat deliciile gastronomice ce ne-au incantat invitatii.
A fost o reusita si sigur nimeni nu o sa uite Revelionul 2009

P.S. Datorita faptului ca am imprumutat aparatul de fotografiat si nu a fost adus la timp,nu am poze.S-au facut poze cu un alt aparat pe care insa trebuie sa incerc sa le repar si daca reusesc o sa le postez.Daca nu,trebuie sa ma credeti pe cuvant;)
Inca o data LA MULTI MULTI ANI.

6 comentarii:

Anonim spunea...

la multi ani si tie si un 2009 asa cum il doresti!
am dat de blogul tau din "greseala", da' se pare ca am gresit-o bine de data asta :))
voi reveni, imi place cum scrii.

nu-mi place insa skinul negru. e foarte obositor cititul scrisului alb pe fond negru. contrastul prea puternic devine dupa cateva minute obositor ochiului. daca ai putea face ceva in privinta asta, ar fi ok.

Sorana Darclee spunea...

Iti multumesc pentru "greseala" de a intra la mine pe blog si te mai astept.Cat despre Skinul negru,sincer si pe mine ma deranja dar de fiecare data uitam sa-l schimb.Sper ca e ok acum.Multumesc pt sfat.Te pup

Bibi spunea...

La Multi Ani Sorana!sincer,iti doresc ca tot binele sa treaca prin viata ta si sa fii cel putin la fel de fericita ca acum(iubita esti)ai grija de tine:*

Anonim spunea...

esti o superba...cum dracu de te mutasei la tara la sibiu?chiar asa oarba e dragostea sa lasi tu bucurestiul plin de vicii pt un oras linistit? :) sau te banuiam eu pitipoanca de dorobanti si bamboo si de fapt nu esti?hmm..oricum esti ff frumoasa,si sper ca acum esti prin capitala,si promit ca daca te vad prin mall sau si la volan in trafic sa te opresc si sa iti cer un autograf(nr de telefon :) ) te pup.eddy

Anonim spunea...

Buna Sorana, imi aduc aminte cand eram inca in romania si ascultam hituri-le trupei A.S.I.A..ce vremuri frumoase...dar e si corect ca fiecare dintre voi sa merga pe drumul ei...am ramas frumos impresionata de tine, de cum scrii, citind mi.ai dat o senzatie de sinceritate, o senzatie de om simplu, modest si sigur pe el! Continua asa, pupici dulci de aici din Italia. Cristina

Sorana Darclee spunea...

Multumesc foarte mult pentru cuvintele frumoase.Pitipoanca de dorobanti..:))cred ca zace un pic in fiecare dintre locuitorii bucurestiului,as fi ipocrita daca as spune"a vai,Dorobanti,nu,nu...bleah":)).Si daca mai vezi in oras,opreste-ma;).
Cristina,iti multumesc pentru sustinere si da sa stii ca imi place sa fiu un om simplu si nici nu am motive pentru care sa nu diu modesta.Bafta multa in Italia.